Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie odborných kapacít pre potreby ÚV SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad vlády Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 988 550,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
11. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Z dôvodu pretrvávajúcej pandémie COVID19 verejný obstarávateľ nebude uskutočňovať verejné otváranie ponúk v sídle verejného obstarávateľa, ale prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom. Systém ERANET automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Poskytovanie odborných kapacít pre potreby ÚV SR

Poskytovanie odborných kapacít pre potreby ÚV SR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie IT služieb prostredníctvom osôb, uvedených v zozname expertov, vrátane konzultačných a poradenských služieb týkajúcich sa informačných technológií. Experti musia disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie rámcovej dohody/rámcových dohôd, z ktorej/z ktorých môže verejný obstarávateľ čerpať počet človekodní pre konkrétne pozície podľa aktuálnych potrieb počas celej dĺžky trvania zmluvy (4 roky). Celkový rozsah poskytovania služieb spolu pre všetky pozície je stanovený v rozsahu 10 290 človekodní. Bližšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v prílohe č. 2 , v prílohe č. 7 a v prílohe č. 8 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je poskytovanie IT služieb prostredníctvom osôb, uvedených v zozname expertov, vrátane konzultačných a poradenských služieb týkajúcich sa informačných technológií. Experti musia disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie rámcovej dohody/rámcových dohôd, z ktorej/z ktorých môže verejný obstarávateľ čerpať počet človekodní pre konkrétne pozície podľa aktuálnych potrieb počas celej dĺžky trvania zmluvy (4 roky). Celkový rozsah poskytovania služieb spolu pre všetky pozície je stanovený v rozsahu 10 290 človekodní. Bližšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v prílohe č. 2 , v prílohe č. 7 a v prílohe č. 8 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 druhá veta ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní (tzv. superreverzná verejná súťaž). 2.Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa prílohy č.2., prílohy č. 7 a podľa prílohy č. 8 súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: 4.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://vlada.eranet.sk. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://vlada.eranet.sk. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. 5.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 6.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti D. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 7.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzačov, ktorých ponuky sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v novo zostavenom poradí. 8.Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 9.Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 10.V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančne prostriedky (PHZ), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo danú ponuku neprijať. 11.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.