Nákup osobných ochranných pracovných prostriedkov a pracovných prostriedkov
Nákup osobných ochranných pracovných prostriedkov a pracovných prostriedkov
Nákup osobných ochranných pracovných prostriedkov a pracovných prostriedkov
Nákup osobných ochranných pracovných prostriedkov a pracovných prostriedkov
Predmetom zákazky je dodávanie osobných ochranných pracovných prostriedkov a pracovných prostriedkov (náradie a nástroje), ich rozvoz/distribúcia na aktivačné centrá príslušných úradov práce, sociálnych vecí a rodiny, slúžiace ako ochranné pracovné pomôcky a pracovné náradie pre občanov, ktorí vykonávajú činnosti v zmysle § 10 zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v súlade s týmito súťažnými podkladmi, na základe objednávky počas účinnosti rámcovej dohody.. Predmetom 1. časti zákazky je dodávanie osobných ochranných pracovných prostriedkov a ich rozvoz/distribúcia na aktivačné centrá príslušných úradov práce, sociálnych verí a rodiny. Druh, špecifikácia a počty kusov sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladovPredmetom 2. časti zákazky je dodávanie pracovných prostriedkov a ich rozvoz/distribúcia na aktivačné centrá príslušných úradov práce, sociálnych verí a rodiny. Druh, špecifikácia a počty kusov sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov.
1.Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v elektronickom nástroji EVOSERVIS (ďalej len EN EVOSERVIS). Komunikácia vrátane doručovania správ, dokumentov, preberania dokumentácie k zákazke a predkladanie elektronickej ponuky sa realizuje výhradne prostredníctvom EN EVOSERVIS a je daná funkcionalitou elektronického nástroja. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta tejto správy v EN EVOSERVIS. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v EN Evoservis sa zaregistruje na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu budú, na ním zadaný e-mail v EN EVOSERVIS, zaslané prístupové údaje (meno a heslo) pre prihlásenie do EN EVOSERVIS. Už zaregistrovaný uchádzač v EN EVOSERVIS sa opakovane neregistruje. Na prihlásenie do EN EVOSERVIS používa prístupové údaje, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do EN EVOSERVIS má uchádzač vo svojom profile Prehľad zákaziek v ktorom po otvorení zákazky bude mať prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov uverejnených v časti Informácie a dokumenty uverejnené v profile VO. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky je bližšie opísané v SP Časť A.5 POKYNY PRE UCHÁDZAČOV ods. 9 Predloženie ponúk. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom výhradne prostredníctvom komunikačného rozhrania EN EVOSERVIS v zmysle SP Časť A. 2.Zábezka je stanovená v jednotlivých častiach predmetu zákazky v nasledovnej výške: 1.časť predmetu zákazky 160 000,00 EUR. 2. časť predmetu zákazky 90 000,00 EUR Podrobné informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v SP. 3.Nadlimitná zákazka je realizovaná postupom podľa § 66 ods. 7 prvá veta ZVO. 4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena na dodanie predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa. 5.Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania maximálnej hodnoty zákazky za celý predmet rámcovej dohody. 6.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom podľa bodov č. III.1.1), III.1.2) a III.1.3) tohto oznámenia Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku. 8. V prípade uzatvorenia rámcovej dohody je predávajúci povinný zložiť výkonovú záruku vo výške 50 000,00 EUR v súlade s bodom 11.6 Rámcovej dohody.