Vyhlásené obstarávanie

Nové Zámky OR PZ, rekonštrukcia a modernizácia objektu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 296 624,01
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45216111-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
27. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
26. Apríl 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Nové Zámky OR PZ, rekonštrukcia a modernizácia objektu

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektu Okresného riaditeľstva Policajného zboru v Nových Zámkoch v rozsahu spracovaného projektu stavby.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektu Okresného riaditeľstva Policajného zboru v Nových Zámkoch v rozsahu spracovaného projektu stavby. V rámci rekonštrukcie a modernizácie objektu sa budú realizovať stavebné práce na zlepšenie tepelno-technických vlastností objektu a zníženie energetickej náročnosti objektu v rozsahu zateplenie obvodového plášťa a strechy existujúceho objektu, výmena otvorových konštrukcií, odstránenie vlhkosti obvodových konštrukcií suterénnych priestorov, čiastočná rekonštrukcia sústavy ústredného vykurovania (objekt má dve kotolne, pričom jedna kotolňa a súvisiace rozvody už boli zrekonštruované), inštalácia termoregulačných ventilov na vykurovacích telesách a hydraulické vyváženie celej vykurovacej sústavy budovy, výmena svetelných zdrojov a svietidiel vrátane komplexnej rekonštrukcie elektrorozvodov, bezbariérové sprístupnenie objektu a vybudovanie bezbariérového WC. Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty : SO 01.1 oprávnené práce SO 01.2 neoprávnené práce

Doplňujúce informácie

1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 druhej vety zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webova adresa je uvedená v bode I.1) tohto oznámenia pod názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):" 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 6. Podľa ust, § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ . 7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 13.04.2022 o 10:00 hod. na adrese: Okresné riaditeľstvo policajného zboru, ul. Bratov Baldigarovcov 7, 940 02 Nové Zámky. Účasť na obhliadke je záujemca povinný,oznámiť najneskôr do 12.04.2022 do 13:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese peter.matejovic@minv.sk ; tel:+421 961 305443 8. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 25.2. súťažných podkladov. 9.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 68 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov. 10. Dĺžka trvania zákazky, uvedená v bode II.7.) tohto oznámenia je počítaná do 12 mesiacov odo dňa odovzdania staveniska. 11. predmetné verejné obstarávanie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.