Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektu Banská Bystrica OÚ v rozsahu spracovaného projektu stavby.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektu Banská Bystrica OÚ v rozsahu spracovaného projektu stavby. V rámci diela sa budú realizovať stavebné práce zamerané na zlepšenie tepelno-technických vlastností objektu a zníženie energetickej náročnosti objektu, spočívajúce vo výmene existujúceho montovaného obvodového plášťa za nový murovaný s kontaktným zatepľovacím systémom, v zateplení strešného plášťa, vo výmene výplní otvorových konštrukcií, v odstránení vlhkosti obvodového muriva, v inštalácii nového vykurovacieho systému - zdrojov tepla, tepelných rozvodov a vykurovacích telies, vrátane hydraulického vyváženia celej sústavy, vo výmene bleskozvodu, elektrickej inštalácie a svietidiel, v čiastočnej úprave rozvodov teplej a studenej vody, v rekonštrukcii dažďovej kanalizácie a tiež vo vybudovaní bezbariérového vstupu a bezbariérového WC. Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty: SO 01.1 Budova OÚ Banská Bystrica oprávnené práce SO 01.2 Budova OÚ Banská Bystrica neoprávnené práce
1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 druhej vety zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webová adresa je uvedená v bode I.1) tohto oznámenia pod názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):" 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 6. Podľa ust, § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ . 7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 14.04.2022 o 10:00 hod. na adrese: OÚ Banská Bystrica , Skuteckého 19, 97 401 Banská Bystrica. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 13.04.2022 do 13:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese marek.durovka@minv.sk; tel:0961605404 8. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 25.2. súťažných podkladov. 9.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 35 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov. 10. Dĺžka trvania zákazky, uvedená v bode II.7.) tohto oznámenia je počítaná do 10 mesiacov odo dňa odovzdania staveniska. 11. predmetné verejné obstarávanie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.