Vyhlásené obstarávanie

Projektová dokumentácia rekonštrukcie budov v areáli Úradu vlády SR a projektová dokumentácia rekonštrukcie inžinierskych sietí a technologického vybavenia ÚZ Hotel Bôrik


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad vlády Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
709 682,05
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
27. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Z dôvodu pretrvávajúcej pandémie COVID19 verejný obstarávateľ nebude uskutočňovať verejné otváranie ponúk v sídle verejného obstarávateľa, ale prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom. Systém ERANET automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 240

Výsledky

Projektová dokumentácia rekonštrukcie budov v areáli Úradu vlády SR a projektová dokumentácia rekonštrukcie inžinierskych sietí a technologického vybavenia ÚZ Hotel Bôrik

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je a) Projektová dokumentácia rekonštrukcie budov v areáli Úradu vlády SR (ďalej ako aj prvá časť) - vypracovanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie Novej budovy a obnova interiéru objektu bývalého Arcibiskupského paláca v areáli Úradu vlády Slovenskej republiky podľa prílohy č. 2 súťažných podkladov; b) Projektová dokumentácia rekonštrukcie inžinierskych sietí a technologického vybavenia ÚZ Hotel Bôrik (ďalej ako aj druhá časť) - vypracovanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie inžinierskych sietí a technologického vybavenia ÚZ Hotel Bôrik podľa prílohy č. 3 súťažných podkladov.. Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o dielo, ktorej predmetom plnenia bude: 1. Vypracovanie dokumentácie územného rozhodnutia ak bude požadované ( ďalej len DÚR), 2. Vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie (ďalej len DSP), 3. Vypracovanie realizačnej dokumentácie ( ďalej len DRS), 4. Inžinierska činnosť( ďalej len IČ) , 5. Autorský dozor ( ďalej len AD ).Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o dielo, ktorej predmetom plnenia bude: 1.Vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie (ďalej len DSP), 2.Vypracovanie realizačnej dokumentácie (ďalej len DRS), 3.Inžinierska činnosť (ďalej len IČ), 4.Autorský dozor (ďalej len AD ).

Doplňujúce informácie

1.Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 druhá veta ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní (tzv. superreverzná verejná súťaž). 2.Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa prílohy č.2, č.7 a č.8 súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: 4.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://vlada.eranet.sk. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://vlada.eranet.sk. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. 5.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 6.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1), III.1.2) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti E. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 7.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorého ponuka sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnila na prvom mieste v poradí, t.j. uchádzača, ktorý sa v rámci súťaže umiestnil na prvom mieste; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v novo zostavenom poradí. 8.Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 9.Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZoVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 10.V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančne prostriedky (PHZ), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo danú ponuku neprijať. 11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.