Predmetom zákazky je dodanie dentálnych simulátorov, ktoré budú poskytovať dentálny nácvik vo virtuálnej realite ("fantóm hlavy vo virtuálnej realite). Študenti môžu nacvičovať dentálne postupy v 3D virtuálnom prostredí. Rukoväť vŕtačky poskytuje vysoko realistickú haptickú odozvu, takže študent presne cíti objekty a materiály, s ktorými má počas nácviku pracovať. Simulátory majú umožňovať nasledujúce postupy: nácvik manuálnej zručnosti, nácvik nepriameho videnia, príprava pre odstránenie zubného kazu, príprava k endodontickému prístupu, príprava korunky všeobecne, príprava korunky pre určitého pacienta pomocou jednoduchého importu vnútorného snímania úst pacienta (STL súbor), nácvik dentálnej anatómie, dentálne implantáty. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky, uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, zaškolenie personálu verejného obstarávateľa o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu, ako aj poskytovanie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu zákazky v priebehu záručnej doby. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Dentálny simulátor 4 ks, PC učiteľská stanica s nainštalovaným softvérom 1 ks, Server 1 ks.
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky v súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu, v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a na portáli https://www.ezakazky.sk/upjs. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ dokumenty záujemcom nezasiela. Verejný obstarávateľ zverejňuje všetky zmeny alebo doplnenia súťažných podkladov v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a na na portali https://www.ezakazky.sk/upjs. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať elektronický systém zákazky https://www.ezakazky.sk/ upjs a tiež webové sídlo Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. O vysvetlenie informácií uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese https://www.ezakazky.sk/, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. Lehota splatnosti faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Uvedené verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ, v zmysle § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní, aplikuje v predmetnom verejnom obstarávaní osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré zahŕňajú sociálny aspekt. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch