Vyhlásené obstarávanie

REKONŠTRUKCIA PAVILÓNU D MŠ ZA DRÁHOU


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Ružomberok
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
248 754,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
20. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad v Ružomberku, Nám. A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok, k. ú. Ružomberok, zasadačka č. 30,prvé poschodie.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov budú v systéme EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

REKONŠTRUKCIA PAVILÓNU D MŠ ZA DRÁHOU

Opis obstarávania

Predmet zákazky je uskutočnenie stavebných prác na pavilóne D Materskej školy Za dráhou, Ružomberok. V rámci rekonštrukcie je potrebné opláštenie, výmena okien, a na I. NP aj v II:NP zrealizovať novú podlahu, obložiť steny v hygienických zariadeniach a celý rekonštruovaný priestor vymaľovať. Jedným z hlavných zámerov rekonštrukcie v pavilóne D je rozšírenie vnútorných priestorov o plochu terasy, s čím je spojená demontáž obvodových panelov a vymurovanie nového obvodového plášťa. Do rozšírenej časti je doplnený rozvod UK s preloženými radiátormi. V exteriéri pavilónu D aj E je navrhnuté nové zateplenie obvodového plášťa s doplnením oplechovania atiky. Riešená je výmena všetkých zariadení ZTI vrátane batérií a rozvodov vody a kanalizácie k týmto predmetom s výmenou zvislých stúpačiek s napojením na existujúcu ležatú kanalizáciu pod podlahou 1.NP a existujúce odvetranie pod stropom 2.NP. Všetky zámočnícke výrobky a aj vnútorné oceľové zárubne sa opatria novými nátermi. Novými nátermi sa natrú aj radiátory a rozvody ÚK. Všetky drevené dvere s drevenými zárubňami v pavilóne E vymeniť za plastové. Merné jednotky podlahová plocha 561 m2, zastavaná plocha 358 m2 , obostavaný priestor 2 506, 50 m3. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky" projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby vrátane výkazu výmer a v súťažných podkladoch.. Predmet zákazky je uskutočnenie stavebných prác na pavilóne D Materskej školy Za dráhou V Ružomberku. V rámci rekonštrukcie je potrebné opláštenie, výmena okien, a na I. NP aj v II:NP zrealizovať novú podlahu, obložiť steny v hygienických zariadeniach a celý rekonštruovaný priestor vymaľovať. Jedným z hlavných zámerov rekonštrukcie v pavilóne D je rozšírenie vnútorných priestorov o plochu terasy, s čím je spojená demontáž obvodových panelov a vymurovanie nového obvodového plášťa. Do rozšírenej časti je doplnený rozvod UK s preloženými radiátormi. V exteriéri pavilónu D aj E je navrhnuté nové zateplenie obvodového plášťa s doplnením oplechovania atiky. Riešená je výmena všetkých zariadení ZTI vrátane batérií a rozvodov vody a kanalizácie k týmto predmetom s výmenou zvislých stúpačiek s napojením na existujúcu ležatú kanalizáciu pod podlahou 1.NP a existujúce odvetranie pod stropom 2.NP. Všetky zámočnícke výrobky a aj vnútorné oceľové zárubne sa opatria novými nátermi. Novými nátermi sa natrú aj radiátory a rozvody ÚK. Všetky drevené dvere s drevenými zárubňami v pavilóne E vymeniť za plastové. Merné jednotky podlahová plocha 561 m2, zastavaná plocha 358 m2 , obostavaný priestor 2 506, 50 m3. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky" projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby vrátane výkazu výmer a v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 5. Uchádzači pri preukázaní splnenia podmienok účasti môžu v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní využiť jednotný európsky dokument, alebo čestné vyhlásenie, v ktorom vyhlásia že spĺňajú všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytnú verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradili, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia skutočností uvedených v JED bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. 6. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 7 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9. Zálohové platby nebudú poskytnuté. 10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.