Vyhlásené obstarávanie

Servis IKT SSC 2022-2024


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská správa ciest
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
190 384,08
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50300000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
25. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava (zasadačka).
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Servis IKT SSC 2022-2024

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie služby Servis IKT SSC 2022-2024 s cieľom prevzatia zodpovednosti za prevádzku, servis a rozvoj časti informačno-komunikačnej technológie verejného obstarávateľa formou poskytovania služieb externou dodávateľskou spoločnosťou. Pod pojmom "časť informačno-komunikačnej technológie" sa rozumejú zariadenia informačných technológií SSC, hlavne však : - desktopy, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, kancelársky SW (Microsoft Office), antivírový SW, - servery, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, antivírový SW, SW na správu, správa a prevádzka zálohovania dát, - aktívne a pasívne prvky LAN, SAN a WAN infraštruktúry, - periférie, t. j. tlačiarne, kopírky, skenery, multifunkčné zariadenia, faxy. Pod pojmom "prevádzka, servis a rozvoj technickej infraštruktúry" sa rozumejú hlavne : - Aplikačné služby v rozsahu: doménové, e-mailové, antivírové a aktualizačné služby. - Priebežná evidencia a aktualizácia IT majetku (service asset management). - Systémové služby vyššej podpory pre vybrané zariadenia a softvérové licencie (proaktívny a reaktívny servis, záväzné parametre kvality SLA (Service Level Agreement). - Poskytovanie a prevádzka HelpDesku (nahlasovanie, evidencia a riešenie incidentov). - Starostlivosť o podporu a licencie súvisiace s prevádzkou HW a virtualizáciou. - Správa a prevádzka databáz vrátane zálohovania a zabezpečenia obnovy dát zo záložných zdrojov. - Zabezpečovanie HW a SW rozhraní pre aplikačné služby dodávateľov, ktorí prevádzkujú odborné aplikácie. - Zabezpečovanie bezpečnostnej politiky v zmysle bezpečnostných dokumentov SSC, Zákonom č.69/2018 o kybernetickej bezpečnosti a Zákonom č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 18/2018 Z.z.). V rámci zabezpečenia kontinuity poskytovania servisných služieb sa počíta s tranzitívnym obdobím, t. j. s obdobím odovzdávania a preberania servisných služieb medzi pôvodným a nasledujúcim poskytovateľom služby. Poskytovanie služby outsourcingom predpokladá oboznámenie sa so súčasným stavom technickej infraštruktúry a postupné prevzatie služby. V rámci procesu preberania zodpovednosti za prevádzku, servis a rozvoj IT zariadení SSC požaduje od uchádzača vykonať: - Aktualizácia - Analýza súčasného stavu HW a SW. - Predloženie plánu tranzície s harmonogramom prevzatia. - Predloženie plánu prevzatia servisných služieb IT zariadení. - Naplnenie a udržovanie CMDB databázy pre Asset Management. - Návrh implementácie s popisom procesov pre SPOC (HelpDesk). - Aktualizácia - HW audit. - Aktualizácia - SW audit a audit správy licencií, optimalizácia licencií. - Návrhy na optimalizáciu procesov. - Aktualizácia - Popis zálohovania a obnovy dát. - Pravidelné profylaktické čistenie všetkých desktopov a periférnych zariadení (jedenkrát počas trvania zmluvy). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené vo Zväzku 2 Obchodné podmienky a Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je zabezpečenie služby Servis IKT SSC 2022-2024 s cieľom prevzatia zodpovednosti za prevádzku, servis a rozvoj časti informačno-komunikačnej technológie verejného obstarávateľa formou poskytovania služieb externou dodávateľskou spoločnosťou. Pod pojmom "časť informačno-komunikačnej technológie" sa rozumejú zariadenia informačných technológií SSC, hlavne však : - desktopy, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, kancelársky SW (Microsoft Office), antivírový SW, - servery, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, antivírový SW, SW na správu, správa a prevádzka zálohovania dát, - aktívne a pasívne prvky LAN, SAN a WAN infraštruktúry, - periférie, t. j. tlačiarne, kopírky, skenery, multifunkčné zariadenia, faxy. Pod pojmom "prevádzka, servis a rozvoj technickej infraštruktúry" sa rozumejú hlavne : - Aplikačné služby v rozsahu: doménové, e-mailové, antivírové a aktualizačné služby. - Priebežná evidencia a aktualizácia IT majetku (service asset management). - Systémové služby vyššej podpory pre vybrané zariadenia a softvérové licencie (proaktívny a reaktívny servis, záväzné parametre kvality SLA (Service Level Agreement). - Poskytovanie a prevádzka HelpDesku (nahlasovanie, evidencia a riešenie incidentov). - Starostlivosť o podporu a licencie súvisiace s prevádzkou HW a virtualizáciou. - Správa a prevádzka databáz vrátane zálohovania a zabezpečenia obnovy dát zo záložných zdrojov. - Zabezpečovanie HW a SW rozhraní pre aplikačné služby dodávateľov, ktorí prevádzkujú odborné aplikácie. - Zabezpečovanie bezpečnostnej politiky v zmysle bezpečnostných dokumentov SSC, Zákonom č.69/2018 o kybernetickej bezpečnosti a Zákonom č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 18/2018 Z.z.). V rámci zabezpečenia kontinuity poskytovania servisných služieb sa počíta s tranzitívnym obdobím, t. j. s obdobím odovzdávania a preberania servisných služieb medzi pôvodným a nasledujúcim poskytovateľom služby. Poskytovanie služby outsourcingom predpokladá oboznámenie sa so súčasným stavom technickej infraštruktúry a postupné prevzatie služby. V rámci procesu preberania zodpovednosti za prevádzku, servis a rozvoj IT zariadení SSC požaduje od uchádzača vykonať: - Aktualizácia - Analýza súčasného stavu HW a SW. - Predloženie plánu tranzície s harmonogramom prevzatia. - Predloženie plánu prevzatia servisných služieb IT zariadení. - Naplnenie a udržovanie CMDB databázy pre Asset Management. - Návrh implementácie s popisom procesov pre SPOC (HelpDesk). - Aktualizácia - HW audit. - Aktualizácia - SW audit a audit správy licencií, optimalizácia licencií. - Návrhy na optimalizáciu procesov. - Aktualizácia - Popis zálohovania a obnovy dát. - Pravidelné profylaktické čistenie všetkých desktopov a periférnych zariadení (jedenkrát počas trvania zmluvy). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené vo Zväzku 2 Obchodné podmienky a Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v tomto oznámení je maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní právo zmluvu nepodpísať a zrušiť verejné obstarávanie, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 2. Verejný obstarávateľ zadávanie zákazky realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len "IS EVO"). Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača, ktoré sú zverejnené na stránke portálu IS EVO v položke menu Príručky (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html). Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom systému IS EVO. Verejný obstarávateľ pri komunikácií elektronicky prostredníctvom systému EVO uvádza, že moment odoslania dokumentu sa považuje za moment jeho doručenia adresátovi. Ďalšie informácie týkajúce sa komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 4. Nakoľko verejnému obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z IS verejnej správy podľa §1 ods.3 zákona č.177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním IS verejnej správy, uchádzač je povinný predložiť všetky doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia. 5. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.