Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Polygrafická.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 365 808,78
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214220-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
20. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
19. Apríl 2023
Miesto otvárania ponúk:
V systéme EVO ver. 18.0 funkcionalita "on-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Polygrafická.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavebných objektoch Strednej odbornej školy polygrafickej, Račianska č. 190, Bratislava - Rača, vrozsahu prác adodávok podľa projektovej. dokumentácie. Stavebné práce zahŕňajú rekonštrukciu inžinierskych sietí (zdravotechniky a vykurovania) objektu SO01 Energokanál a zmenu dispozičného riešenia vnútorných priestorov a rekonštrukciu inžinierskych sietí objektu SO02 - Budovy praktického vyučovania na jednotlivých podlažiach za účelom vytvorenia nového stavebného konceptu odborného teoretického a praktického vyučovania pre skupiny odborov 34 Polygrafia a médiá.

Doplňujúce informácie

1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 32.9. súťažných podkladov. 2.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 100 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov. 3. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 4. Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených. 5. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 6. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 08.04.2022 o10:00 hod. na adrese uvedenej v bode II.2.3) tejto výzvy. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 08.04.2022 do 08:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa Vladimír Vovolka, tel. č.: +421 (0)2 482 64 365, e-mail: vladimir.vovolka@region-bsk.sk. V pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.