Vyhlásené obstarávanie

Asfaltové zmesi


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 073 831,45
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44113600-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 ZVO neverejné, z dôvodu následného použitia elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 18

Výsledky

Asfaltové zmesi

Asfaltové zmesi

Asfaltové zmesi

Asfaltové zmesi

Asfaltové zmesi

Asfaltové zmesi

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru, a to asfaltových zmesí určených na letnú údržbu ciest v Banskobystrickom kraji v rámci porúch krytov vozoviek ako opravy výtlkov a nerovnosti vozoviek prostredníctvom lokálnych vysprávok. Dopravu predmetu zákazky na miesta určenia si podľa vlastných potrieb zabezpečí verejný obstarávateľ vlastnými kapacitami a na vlastné náklady. Miestom určenia sa rozumie porušená vozovka cestnej siete v rámci Banskobystrického kraja. Predmet zákazky musí spĺňať minimálne požadované technické a kvalitatívne parametre uvedené v Technicko-kvalitatívnych podmienkach (TKP 6) - Hutnené asfaltové zmesi vydané Ministerstvom dopravy a výstavby SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií účinných od 20.12.2019 a v Katalógových listoch asfaltových zmesí (doplnok k platným TKP) (KLAZ 1/2019) vydaných Ministerstvom dopravy a výstavby SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií účinných od 20.12.2019 a musí spĺňať príslušné STN a EN vzťahujúce sa na predmet zákazky podľa jednotlivých druhov asfaltových zmesí, ktorý je bližšie definovaný v Časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Súťažných podkladov. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, resp. zachovať technické a kvalitatívne parametre predmetu zákazky, a to konkrétne vzdialenosť výrobne asfaltových zmesí uchádzača od miesta určenia, ktorá nesmie presiahnuť 60,00 km, resp. v časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 minút (v súlade s bodom 9.2 TKP 6), uvedená podmienka bude uplatnená pri určení dodávateľa konkrétneho druhu asfaltového betónu, a to v súlade s pravidlami objednávania uvedenými v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY bod 2.4 Súťažných podkladov a v článku VIII bod 1 Rámcovej dohody.. Predmetom zákazky je dodanie tovaru, a to asfaltových zmesí určených na letnú údržbu ciest v Banskobystrickom kraji v rámci porúch krytov vozoviek ako opravy výtlkov a nerovnosti vozoviek prostredníctvom lokálnych vysprávok. Dopravu predmetu zákazky na miesta určenia si podľa vlastných potrieb zabezpečí verejný obstarávateľ vlastnými kapacitami a na vlastné náklady. Miestom určenia sa rozumie porušená vozovka cestnej siete v rámci Banskobystrického kraja. Predmet zákazky musí spĺňať minimálne požadované technické a kvalitatívne parametre uvedené v Technicko-kvalitatívnych podmienkach (TKP 6) - Hutnené asfaltové zmesi vydané Ministerstvom dopravy a výstavby SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií účinných od 20.12.2019 a v Katalógových listoch asfaltových zmesí (doplnok k platným TKP) (KLAZ 1/2019) vydaných Ministerstvom dopravy a výstavby SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií účinných od 20.12.2019 a musí spĺňať príslušné STN a EN vzťahujúce sa na predmet zákazky podľa jednotlivých druhov asfaltových zmesí, ktorý je bližšie definovaný v Časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Súťažných podkladov. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, resp. zachovať technické a kvalitatívne parametre predmetu zákazky, a to konkrétne vzdialenosť výrobne asfaltových zmesí uchádzača od miesta určenia, ktorá nesmie presiahnuť 60,00 km, resp. v časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 minút (v súlade s bodom 9.2 TKP 6), uvedená podmienka bude uplatnená pri určení dodávateľa konkrétneho druhu asfaltového betónu, a to v súlade s pravidlami objednávania uvedenými v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY bod 2.4 Súťažných podkladov a v článku VIII bod 1 Rámcovej dohody.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky, nakoľko rámcovú zmluvu uzavrie so všetkými uchádzačmi, ktorí splnia podmienky kladené na predmet zákazky a podmienky účasti. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu so všetkými uchádzačmi, ktorý splnili požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti stanovené v tomto verejnom obstarávaní, a to po splnení požiadaviek uvedených v bode 23.2 Súťažných podkladov (bez ohľadu na ich poradie). 9. Vzhľadom na skutočnosť, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 prvá veta ZVO (reverzná súťaž), vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 10. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.