Vyhlásené obstarávanie

Odstránenie havarijných a nevyhovujúcich stavov na cestách III. tried v rámci PSK, I. etapa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 157 497,02
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233223-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
6. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je za účasti uchádzačov. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa na otváraní ponúk preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 120

Výsledky

Odstránenie havarijných a nevyhovujúcich stavov na cestách III. tried v rámci PSK, I. etapa

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je odstránenie havarijných a nevyhovujúcich stavov ciest s názvom: Odstránenie havarijných a nevyhovujúcich stavov na cestách III. tried v rámci PSK, I. etapa. Predmetom zákazky je odstránenie havarijných a nevyhovujúcich stavov ciest s názvom: Odstránenie havarijných a nevyhovujúcich stavov na cestách III. tried v rámci PSK, I. etapa Podrobný opis obstarávania je uvedený v Časti B.2 Opis predmetu zákazky (realizácia stavebných prác ).

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky realizovaný nadlimitným postupom pomocou systému IS EVO na www.uvo.gov.sk. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie je myslené, kedy bola správa doručená uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3.V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk 4. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO. 5. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 53 000 €. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky a podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Verejný obstarávateľ nemôže uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia podľa zákona č.315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky. 8. Uchádzač môže podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu. 9. Rozdelenie zákazky na časti: Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 10.Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods.7 ZVO. 11.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť neukončený postup verejného obstarávania resp. neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak ponuková cena úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky alebo aj v prípade, ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia oznámenia nemohol predpokladať. 12.Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača v rámci uplatnenia sociálneho aspektu v súlade s § 56 ods.8 zákona, zriadiť bankový účet vytvorený výlučne k platobným transakciám súvisiacim s predmetom zmluvy tzv. transparentný účet.