Vyhlásené obstarávanie

RTG Čierna nad Tisou


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 450 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38582000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
6. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V nadväznosti na § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní t. j. použitie elektronickej aukcie, je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

RTG Čierna nad Tisou

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka a montáž skenovacieho systému a služby s tým spojené podľa zákona č. 87/2018 Z.z. o radiačnej ochrane a o zmene o doplnení niektorých zákonov, určeného na intenzívnu kontrolu tovaru, kontajnerov v železničnej doprave za použitia RTG lúčov za účelom prevencie nelegálnej prepravy tovaru a osôb. Zahŕňa dopravu a montáž inšpekčného systému v mieste dodania, uvedenie inšpekčného systému do prevádzky, odborné prehliadky a odborné skúšky, zaškolenie, revízne správy, vykonanie skúšky dlhodobej stability, záručný servis v trvaní 8 rokov, periodické servisné prehliadky, neperiodické údržby inšpekčného systému.. Zahŕňa dopravu a montáž inšpekčného systému v mieste dodania, uvedenie inšpekčného systému do prevádzky, odborné prehliadky a odborné skúšky, zaškolenie, revízne správy, vykonanie skúšky dlhodobej stability, záručný servis v trvaní 8 rokov, periodické servisné prehliadky, neperiodické údržby inšpekčného systému.

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZakazky, ktorý je dostupný na https://www.ezakazky.sk/index.cfm? , okrem osobitných prípadov komunikácie a výmeny informácií výslovne uvedených inak v Súťažných podkladoch, v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie ku komunikácii sú uvedené v Súťažných podkladoch. 2.Po otvorení ponúk komisia verejného obstarávateľa vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. Následne komisia verejného obstarávateľa vyhodnocuje ponuky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní, tých uchádzačov, ktorí neboli vylúčení. 3.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 4.Verejný obstarávateľ požaduje na viazanie ponuky zábezpeku vo výške 100 000 EUR. Podmienky a spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch. 5.Podrobné podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia ako aj technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a požiadavky na predmet zákazky k tomuto verejnému obstarávaniu sú uvedené v Súťažných podkladoch, ako aj v ostatných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk.