Monitoring zložiek životného prostredia rýchlostnej cesty R3 Tvrdošín – Nižná nad Oravou
Predmetom zákazky je monitoring zložiek životného prostredia, - ovzdušie, hluk, kmitanie a otrasy, povrchové a odpadové vody, podzemné vody, pôda, biota, počas 2. a 3 roku výstavby a po uvedení rýchlostnej cesty R3 do prevádzky. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je monitoring zložiek životného prostredia, - ovzdušie, hluk, kmitanie a otrasy, povrchové a odpadové vody, podzemné vody, pôda, biota, počas 2. a 3 roku výstavby a po uvedení rýchlostnej cesty R3 do prevádzky. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1/ Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO druhá veta: " ... vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk". V súlade s § 55 ods. 1 ZVO sa bude vyhodnotenie týkať uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2/ Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 z profilu verejného obstarávateľa umiestneného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127, 2.2 elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, ktorej webová aplikácia je umiestnená na doméne https://josephine.proebiz.com. Súťažné podklady k predmetnej zákazke sú dostupné na nasledovnom odkaze: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/16417/summary. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny uchádzačov súťažných podkladov. 3/ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo "ZAUJÍMA MA TO" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemcovia/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 20 000,00 EUR (slovom: dvadsaťtisíc eur). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Zmluvy uvedenú v bode 29 Uzavretie Zmluvy časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ v zmysle bodu 29.6 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov uvádza, že lehota uvedená v bodoch 29.3 až 29.5 na poskytnutie riadnej súčinnosti je 15 pracovných dní. 6/ Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.