Vyhlásené obstarávanie

Odpadové hospodárstvo_2022


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Moldava nad Bodvou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 159 117,24
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
5. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Ponuky budú sprístupnené funkcionalitou IS EVO ver. 18 "On- line". Verejný obstarávateľ zašle zápisnicu z otvárania ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Odpadové hospodárstvo_2022

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie nakladania so zmesovým komunálnym odpadom a s triedeným komunálnym odpadom - zber, preprava, manipulácia, spracovanie (zhodnocovanie/zneškodňovanie) odpadu, prenájom určených zberných nádob/kontajnerov, preprava vozidlami spôsobilými efektívne zabezpečovať odpadové hospodárstvo v súlade s príslušnými právnymi predpismi a ďalších súvisiacich činností ako súčasti odpadového hospodárstva mesta Moldava nad Bodvou, zabezpečovaného v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne v spojení s ekvivalentnými právnymi normami platnými v členských krajinách podľa sídla uchádzača (ďalej aj zákon o odpadoch). Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je zabezpečenie nakladania so zmesovým komunálnym odpadom a s triedeným komunálnym odpadom - zber, preprava, manipulácia, spracovanie (zhodnocovanie/zneškodňovanie) odpadu, prenájom určených zberných nádob/kontajnerov, preprava vozidlami spôsobilými efektívne zabezpečovať odpadové hospodárstvo v súlade s príslušnými právnymi predpismi a ďalších súvisiacich činností ako súčasti odpadového hospodárstva mesta Moldava nad Bodvou, zabezpečovaného v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne v spojení s ekvivalentnými právnymi normami platnými v členských krajinách podľa sídla uchádzača (ďalej aj zákon o odpadoch). Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácie sa bude realizovať v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane vysvetľovania, predkladania, vyhodnocovania ponúk. V prípade aplikácie revíznych postupov je potrebné postupovať podľa Štvrtej hlavy ZVO, § 163 ZV a nasl. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom (VOb) a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 2. Od úsp. uchádzača sa vyžaduje ku podpisu Rámcovej dohody (RD) predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti;. Ďalej sa vyžaduje aby: disponoval technickým zariadením (hydraulická ruka) prípadne iným primeraným technickým zariadením na vyprázdňovanie podzemných kontajnerov; mal zberové vozidlá vybavené nainštalovaným a prevádzkovaným GPS zariadením, poskytol formou prenájmu určené veľkokapacitné kontajnery, predkladal na mesačnej báze spolu s faktúrami požadovanú evidenciu a vážne lístky. 3.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 ZVO upravené v RD vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 4.VOb vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom RD informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 5.RD nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 6.RD bude podpísaná s úspeš. uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 7.Lehota splatnosti realizačných faktúr je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. Realizačné faktúry a platby sa budú realizovať na mesačnej báze. 8.Vyžaduje sa záručná lehota na poskytnuté služby 12 mesiacov. 9. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy VOb vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok (§ 42 ods. 12). 10. Verejný obstarávateľ v rámci realizácie predmetu zákazky zmluvne vyžaduje postup s ohľadom na ochranu životného prostredia. 11. VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 12. Prílohami rámcovej dohody budú príslušné oprávnenia (súhlasy a povolenia) úspešného uchádzača pre oblasť nakladania a iného zaobchádzania s odpadom 13. Bližšie informácie sú uvedené v SP.