Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie budovy– prvá etapa suterén


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
464 866,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
10. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Ponuky sa predkladajú prostredníctvom IS EVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Výsledky

Vypracovanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie budovy– prvá etapa suterén

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je poskytnutie služieb / projektových čínností pod názvom: Vypracovanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie budovy prvá etapa suterén (PD) v rozsahu zadania a špecifikácií podľa prílohy č. 1 zmluvy.. Predmetom tejto zákazky je záväzok zhotoviteľa Vypracovanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie budovy prvá etapa suterén (PD) pre nižšie špecifikované priestory. 1. Bočný vstupný priestor Budovy z Bezručovej ul.- schodiskový priestor, viacúčelový priestor, salónik, šatňa, hygienické zázemie (označené ako A v schématickom znázornení, viď Príloha č. 1A), 2. Veľká rokovacia miestnosť v priestoroch bývalej jedálne vrátane všetkého technického zázemia a skladu nábytku, rokovacích priestorov (označené ako B v schematickom znázornení, viď Príloha č. 1A). 3. Bufet s jedálenskou časťou vrátane priestoru na odloženie kabátov a nevyhnutným skladovým a sociálnym zázemím v rohovej časti suterénneho priestoru s priamou väzbou na existujúci priestor (označené ako C v schematickom znázornení, viď Príloha č. 1A). 4. Rekonštrukcia pôvodného hygienického zariadenia v Budove (označené ako D v schematickom znázornení, viď Príloha č.1A ). Predmet tejto zákazky pozostáva aj z nasledujúcich plnení: - Spracovanie plánu dispozičného riešenia priestorov rozmiestnenia typických a atypických prvkov mobiliáru, deliacich systémov, interiérovej zelene. - Projekt pre Stavebné povolenie - Realizačná a projektová dokumentácia vrátane výkazu výmer - Dokumentácia skutočného vyhotovenia stavby - Projekt pre Zmenu stavby pred dokončením - Dielenská dokumentácia stavby - Inžinierska činnosť - Autorský dozor (ďalej aj AD) v zmysle Prílohy č. 4 Sadzobníka UNIKA 2020-2021 ako hodinová sadzba na základe vyžiadania Objednávateľa vrátane účasti pri výbere vzoriek vybraných povrchových materiálov, svietidiel a iných prvkov interiéru, navrhnutých zhotoviteľom. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v prílohe č. 1

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronickej platformy / elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18) https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 2. Verejný obstarávateľ realizuje zadávanie nadlimitnej zákazky: Vypracovanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie budovy prvá etapa suterén, budova MPRV SR Dobrovičova 12, Bratislava podľa § 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) v spojení s § 67 ods. 7 zákona. 3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom IS EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 4. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktory je zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom. 7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk). 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodnych informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. V prípade, ak uchádzač využije pri plnení zmluvy subdodávateľov (§ 41), bude víťazný uchádzač povinný pred uzavretím zmluvy preukázať, že ním navrhovany subdodávateľ spĺňa podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktory má subdodávateľ plniť. 10. Ďalšie zákazky na poskytnutie služieb (druhá a tretia etapa) projektové práce vrátane súvisiacich činností pre účely zabezpečenia kompexnej rekonštrukcie administratívnej budovy na ulici Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava, ktorá je v správe Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, môžu byť zadané úspešnému uchádzačovi postupom podľa § 81 písm. i) ZVO. 11. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedenych.