Vyhlásené obstarávanie

Automatizovaný systém hraničnej kontroly (ABC brány)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 085 599,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
51220000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
16. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Výsledky

Automatizovaný systém hraničnej kontroly (ABC brány)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie Automatizovaného systému hraničnej kontroly (ABC brán), ktoré umožnia automatizovaný výkon hraničnej kontroly občanov Únie pri prekračovaní vonkajšej hranice Slovenskej republiky v priestoroch príletovej časti Letiska M. R. Štefánika v Bratislave (na vstupe do Slovenskej republiky). Súčasťou dodávky je inštalácia, zaškolenie obsluhy a doprava predmetu zákazky do miesta dodania/plnenia.. Súčasťou Automatizovaného systému hraničnej kontroly (ABC brán) je tiež obstaranie autonómneho informačného systému na správu týchto brán, ktorý bude vykonávať autorizáciu používateľov (cez MVSR prostredie), logovanie, riadenie s integráciou na informačné systémy MV SR a aplikačné programové vybavenie, vrátane servisnej zmluvy na celé riešenie, platnej minimálne na obdobie 2 rokov. ABC brány sa skladajú zo samoobslužného systému a elektronickej brány. Súčasťou zákazky musí byť inštalácia ABC brán s integráciou na informačné systémy využívané pri hraničnej kontrole, a to iCLK (integrovateľná Centrálna Lustračná Konzola), xSolver (národný inšpekčný systém PKI) a LDAP alebo AD (autorizácia prístupov cez prostredie MV SR). Od ABC brán sa požaduje proces automatickej hraničnej kontroly, ktorý pozostáva z overenia cestovného dokladu s biometrickými údajmi (ďalej len biometrický doklad) a biometrickej verifikácie osoby (cestujúceho). Integrované dvojkrokové ABC brány v prvej fáze kontroly overia u osoby overenie podmienok na použitie systému a verifikujú cestovný doklad. Ak prvá fáza prebehne úspešne, nasleduje druhá fáza, počas ktorej prebehne biometrická verifikácia osoby a vykonanie hraničnej kontroly. ABC brány musia byť schopné prevádzky 24 hodín 7 dní v týždni.

Doplňujúce informácie

1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 druhej vety zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť doplňujúce informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webova adresa je uvedená v bode I.1) tohto oznámenia pod názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):" 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE. Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a je vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 6. Podľa § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby." Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ . 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.