Prenájom multifunkčných tlačových zariadení a s tým súvisiace služby
Predmetom zákazky je prenájom multifunkčných tlačových zariadení a súvisiace služby. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je prenájom multifunkčných tlačových zariadení a súvisiace služby v rozsahu, ako sú špecifikované v prílohe č. 1 zmluvy a za podmienok upravených v zmluve. Predpokladaný počet farebných A3/A4 multifunkčných zariadení s RFID čítačkou (EM4100 -125kHz) na obdobie 48 mesiacov s určenou technickou špecifikáciou je 12 ks. Predpokladaný objem tlače je 3,5 milióna A4 strán s pokrytím 5% počas 48 mesiacov spoločne na všetkých zariadeniach, ktorý je rozdelený nasledovne: a) počet farebných výtlačkov: 2 000 000 b) počet čiernobielych výtlačkov: 1 500 000 Súčasťou opisu predmetu zákazky je aj príloha č. 12 a príloha č. 13 súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
1. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV JEDu Podmienky účasti oprávnený vyplniť iba globálny údaj pre všetky podmienky účasti. 2. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom systému EVO. 3. Verejný obstarávateľ v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 5.000,00 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené vo Zväzku 1, Časť 1.1 Pokyny pre uchádzačov, Článok III Príprava ponuky, bod 20 Zábezpeka k ponuke súťažných podkladov. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.