Vyhlásené obstarávanie

Vizuálna identita tvorby a informačnej kampane stratégie kultúry a kreatívneho priemyslu Slovenskej republiky 2030


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
12 167,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79822500-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
16. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je predloženie ideového návrhu vizuálnej identity tvorby a informačnej kampane stratégie kultúry a kreatívneho priemyslu Slovenskej republiky 2030 (ďalej len stratégia KKP 2030), vrátane následnej realizácie výstupov zahrňujúcej dodanie v rozsahu a za podmienok uvedených v prílohe tejto výzvy Zmluva o dielo. Zámerom zákazky je výber najvhodnejšieho súťažného ideového návrhu pre uzatvorenie zmluvy na zabezpečenie publicity a informovanosti a návrh najefektívnejšieho využitia prostriedkov pre vizuálnu identitu tvorby a informačnej kampane stratégie kultúry a kreatívneho priemyslu Slovenskej republiky 2030, ktorá je pre ďalší rozvoj kultúry významná, preto si vyžaduje širšiu edukáciu laickej verejnosti tak, aby sa dosiahla čo najväčšia informovanosť občanov o jej prínosoch pre kvalitu života a rozvoj spoločnosti. Bližšie informácie sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439310. Celkový rozsah predmetu zákazky: a)Ideový návrh (skica) vizuálnej identity tvorby stratégie KKP 2030 základný dizajn manuál vizuálnej identity ideový návrh (skica) Textové vysvetlenie princípov b)Ideové návrhy (skice) aplikácií vizuálnej identity tvorby stratégie KKP 2030 pre publikáciu návrh minimálne dvoch vnútorných dvojstránok publikácie s aplikáciou infografiky a aplikáciou vizuálnej identity použitie typografie (text, titulok, podnázov) c)Ideový návrh (skica) Informačného systému a propagačných materiálov výstavy návrhy minimálne dvoch rôznych princípov infografiky d)Ideový návrhy (skice) Banery pre online použitie súčasť informačnej kampane tvorby stratégie KKP 2030 návrhy minimálne dvoch rôznych banerov pre online prostredie (napríklad cover Facebook, obrázok pre Instagram, a pod.) e)Ideový návrh (skica) dizajnu jednoduchej webovej stránky Ideový návrh dizajnu úvodnej webovej stránky Bližšie informácie sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439310

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.