Vyhlásené obstarávanie

Múzeum SNP „Otvorený depozitár“, SO 02 – 1.NP, pravá časť juh, západ. PS 01 – Prestavba časti objektu na depozitár


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 261 748,90
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
30. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
uchádzači, ktorí predložili ponuku v stanovenej lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Múzeum SNP „Otvorený depozitár“, SO 02 – 1.NP, pravá časť juh, západ. PS 01 – Prestavba časti objektu na depozitár

Opis obstarávania

Predmetom stavebných prác je prestavba SO 02 1. NP na depozitár. Cieľom stavby je vybudovanie nového, vhodnejšieho priestoru pre účely otvoreného depozitára slúžiaceho aj pre verejnosť na 1. NP, kde sa doposiaľ nachádzali archív a priestory administratívy. Uvedenou prestavbou sa dosiahne premiestnenie pôvodného depozitára z nevyhovujúcich suterénnych priestorov. Vznikne prototyp komplexného špecializovaného systému ochrany a správy múzejných zbierok, ktorý dosahuje odborný a technologický štandard súčasnej doby. V takomto štandarde bude aplikovaná súčasná legislatíva, múzejná metodika, nové technológie, moderné zariadenia a praktické skúsenosti. Jadrom modernizácie je nasadenie nových metód správy zbierok a pokročilých technológií, ktoré ich podporujú, ako aj zavedenie automatizovaného režimu využívania celého depozitárneho systému, teda vytvorenie moderného depozitára s technológiou a zariadením vhodným na zozbierané predmety, ktorý bude prístupný aj návštevníkom múzea. Podrobný rozsah prác je uvedený v Projektovej dokumentácii, Stavebnom povolení a vo Výkaze výmer, ktoré sú prílohou súťažných podkladov.. Predmetom stavebných prác je prestavba SO 02 1. NP na depozitár. Cieľom stavby je vybudovanie nového, vhodnejšieho priestoru pre účely otvoreného depozitára slúžiaceho aj pre verejnosť na 1. NP, kde sa doposiaľ nachádzali archív a priestory administratívy. Uvedenou prestavbou sa dosiahne premiestnenie pôvodného depozitára z nevyhovujúcich suterénnych priestorov. Vznikne prototyp komplexného špecializovaného systému ochrany a správy múzejných zbierok, ktorý dosahuje odborný a technologický štandard súčasnej doby. V takomto štandarde bude aplikovaná súčasná legislatíva, múzejná metodika, nové technológie, moderné zariadenia a praktické skúsenosti. Jadrom modernizácie je nasadenie nových metód správy zbierok a pokročilých technológií, ktoré ich podporujú, ako aj zavedenie automatizovaného režimu využívania celého depozitárneho systému, teda vytvorenie moderného depozitára s technológiou a zariadením vhodným na zozbierané predmety, ktorý bude prístupný aj návštevníkom múzea. Podrobný rozsah prác je uvedený v Projektovej dokumentácii, Stavebnom povolení a vo Výkaze výmer, ktoré sú prílohou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi (vrátane vysvetľovania súťažných podkladov) sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO) ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Ďalšie informácie ku komunikácii sú uvedené v bode 9 oddielu A.1 "Pokyny pre uchádzačov" súťažných podkladov. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO Úrad vlády SR na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100. Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky je doporučená. Bližšie informácie k obhliadke sú uvedené v bode 12 oddielu A.1 "Pokyny pre uchádzačov" súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 112 ods. 14 vo väzbe na § 46 ZVO. Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške 15 000,- EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v bode 16 oddielu A.1 "Pokyny pre uchádzačov" súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ sa súladne s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených vo výzve na predkladanie ponúk a na základe pravidiel ich uplatnenia určených v oddiele A.3 "Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia" súťažných podkladov (tzv. super reverz). Ďalšie informácie k podmienkam účasti: Ak bola hodnota stavebných prác vyjadrená v inej mene ako EUR, uchádzač prepočíta túto hodnotu na EUR kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy. V prípade, ak v daný deň nebol stanovený kurz ECB, prepočítava sa hodnota na eurá kurzom ECB platným v najbližší nasledujúci deň ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy, kedy bol tento kurz ECB stanovený. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie danej podmienky účasti zákazkou, ktorej realizácia presahuje stanovené referenčné obdobie, t. j. uskutočnenie stavebných prác začalo pred viac ako piatimi rokmi od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, alebo nebolo skončené do vyhlásenia tohto verejného obstarávania, uchádzač v zozname stavebných prác uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť plnenia, ktoré bolo poskytnuté v požadovanom referenčnom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, v zozname stavebných prác vyčísli a započíta iba finančný objem plnenia realizovaný ním samotným. Upozornenie: Verejný obstarávateľ je podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 114 ods. 1 ZVO aj Jednotným európskym dokumentom (JED) alebo čestným vyhlásením. Ďalšie podrobnosti a informácie týkajúce sa k JED a čestnému vyhláseniu sú uvedené v oddiele A.2 "Podmienky účasti" súťažných podkladov. Ďalšie informácie k preukazovaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v oddiele A.2 "Podmienky účasti" súťažných podkladov. skratkou "ZVO" za rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov Toto verejné obstarávanie nie je zeleným ani sociálnym verejným obstarávaním.