Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečovací systém miestneho úradu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
33 333,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35120000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Apríl 2016
Dátum otvárania ponúk:
5. Apríl 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

VO - Obstaranie návrhu, projektu, dodávky, inštalácie a skúšobnej prevádzky (zaškolenie) technickej ochrany vyhradených priestorov objektu budovy miestneho úradu elektronickým zabezpečovacím systémom 1.1Vypracovanie projektu technickej ochrany, ktorý bude pozostávať z projektovej a grafickej časti, v tomto rozsahu: a)situácia v mierke 1:225 vrátane pôdorysov v prílohe projektu, b)členenie objektu na bezpečnostné podsystémy a zóny, c)zabezpečenie objektu poplachovými systémami (umiestnenie detektorov, pokrytie priestoru, umiestnenie hybridnej ústredne elektronického zabezpečovacieho systému (EZS), napájanie EZS, vedenie zberníc EZS, umiestnenie ovládacích zariadení, komunikačných zariadení, súpis prvkov označenie technických prvkov podľa normy), d)detailné zobrazenie ochrany jednotlivých bezpečnostných podsystémov a zón (charakteristicky technických prvkov ochrany kamery, detektory, prenosové trasy signálov, napájanie technických prvkov, inžinierske siete), e)časovo orientovaný harmonogram (sieťový graf) realizácie prác (inštalácia EZS) f)vypracovanie finančných nákladov realizácie projektu (dodávka systému EZS, montáž, odborná prehliadka, zaškolenie obsluhy, skúšobná prevádzka) 1.2V súlade s projektom technickej ochrany zhotoví, dodá a nainštaluje (vrátane kompletného uvedenia do prevádzky ako aj skúšobnej prevádzky): 1.2.1Elektronický zabezpečovací systém (EZS), ktorý bude spĺňať ďalej uvedené požiadavky vrátane funkcionality systému: a)zhoda s požiadavkami definovanými podľa normy EN50131 stupeň 3 v rozsahu celého systému, b)možnosť integrácie EZS systém tretích strán prostredníctvom protokolov RS232 a zároveň aj TCP/IP, c)možnosť pripojenia dotykovej kombinácií s IP kamerami bezpečnostného kamerového systému (CCTV), d)možnosť pripojiť EZS do systému KNX, e)možnosť komunikácie cez serverovú aplikáciu bez potreby zadávania osobných údajov a bez registrácie objektu a bez nutnosti použitia akýchkoľvek informácií o stráženom objekte, f)systém bude programovateľný pomocou zaškolených zamestnancov prideľovanie miestností do zón, kódov, oprávnení a programovanie prístupov, g)systém bude otvorený pre prípadné modifikácie a rozširovanie, h)EZS bude ovládaný (zapínanie a vypínanie) nasledovne: I.na vrátnici pomocou číselnej klávesnice a prideleného kódu, prípadne personalizovanou zamestnaneckou kartou, pre miestnosti zaradené do rozsahu časti B, II.pri vstupe pomocou čipovej karty a inštalovanej čítačky pre miestnosti zaradené do rozsahu časti A, j)formy výstupov hlásenie poplachu alebo narušenia bude realizované: I.na vrátnici hlasitým alarmom, II.volaním na mobil správcu objektu, poslaním SMS užívateľovi priestorov v rozsahu zóny A, III.pripojením na Pult centrálnej ochrany mestskej polície k)rozsah zabezpečenia budovy miestneho úradu je uvedený v prílohe č. 1 a ich rozmiestnenie je dané podľa prílohy č. 2 - pôdorysov budovy miestneho úradu 1.3Zaškolenie určených zamestnancov objednávateľa najneskôr v lehote podľa čl. II. bod 2. písm. b), ako aj po dobu dvoch rokov odo dňa protokolárneho prevzatia EZS objednávateľom v prípade potreby zaškolenia nových zamestnancov napr. v prípade ukončenia pracovného pomeru) na základe samostatných požiadaviek objednávateľa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa písomného požiadania (postačí e-mail).

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.