Vyhlásené obstarávanie

Klub dôchodcov v Moravanoch nad Váhom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Moravany nad Váhom
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
151 478,53
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Apríl 2016
Dátum otvárania ponúk:
4. Apríl 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Moravany nad Váhom, Kostolecká 175/4, 922 21 Moravany nad Váhom
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zateplenie obvodového plášťa, strechy, výmena okien, osvetľovacej sústavy a bezbariérový prístup klubu dôchodcov, Moravany nad Váhom. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 46 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). 2. Záujemcovia môžu o zaslanie súťažných podkladov požiadať v stanovenej lehote e-mailom na adrese: agentura-vo@proteus-vo.sk , poštovou zásielkou na adrese: PROTEUS s.r.o., P.O.BOX 174, Pažitná 68, 917 01 Trnava. Písomná žiadosť musí obsahovať značku tejto výzvy (napr. 12345-WYP), názov zákazky, obchodný názov, sídlo záujemcu, kontaktnú adresu záujemcu, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je záujemca platiteľom DPH), meno a priezvisko kontaktnej osoby, emailovú adresu. Súčasťou žiadosti o súťažné podklady musí byť aj fotokópia dokladu o úhrade poplatku za súťažné podklady. 3. Súťažné podklady spolu s prílohami budú zasielané poštou, listovou zásielkou v listinnej a súčasne elektronickej editovateľnej forme spolu s dokladom o úhrade poplatku za súťažné podklady a to bezodkladne po prijatí poplatku za súťažné podklady. 4. Všetky súťažné podklady a doplňujúce dokumenty v PDF formáte budú bez obmedzenia k dispozícii aj v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (viď bod I.1. Adresa stránky profilu kupujúceho). 5. Nevyhnutným predpokladom na získanie potrebných informácií na správne vypracovanie ponuky, je účasť na obhliadke miesta realizácie stavebných prác. Napriek tomu obhliadka nie je povinná. V prípade, že sa záujemca rozhodne nezúčastniť obhliadky, nebude to mať za následok vylúčenie jeho ponuky z podlimitnej zákazky. Obhliadka je stanovená na 21.03.2016 o 09:00 hodine. Spoločné stretnutie záujemcov bude v zasadacej miestnosti Obecného úradu v Moravanoch nad Váhom.