Vyhlásené obstarávanie

Nákup prístrojového vybavenia pre ambulancie zdravotného strediska Zvolenská Slatina


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Zvolenská Slatina
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
120 832,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
20. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
OcÚ , SNP 370/19, 962 01 Zvolenská Slatina.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmet tejto zákazky je nákup a inštalácia zariadení zdravotného strediska v obci Zvolenská Slatina: 2 ks CRP prístroj plnoautomat. prístroj na vyšetrenie krvi, rozlíšenie baktérií. a vírus. infekcie, 2 ks EKG prístroj - prístroj na kľudové EKG s dotykovým displayom, termotlačiarňou,s pacientskými káblami a s možnosťou USB archivácie, 3 ks fonendoskop, 1 ks irigátor , 1 ks kardiotokograf , 1 ks kolposkop, 1 ks mikroskop, 2 ks neurologické kladivko - kovové s gumennými, prípadne plastovými súčasťami , 2 ks optotyp - LCD , min 21" display, možnosť vyšetriť farbocit, kontrastnú citlivosť, s diaľkovým ovládaním , 2 ks otoskop - kovový s lupou a s viacerými nástavcami, 1 ks pelvimeter , 1 sada pomôcky na malé chirurgické výkony, 1 sada pošvové zrkadlá, 3 ks resuscitačný set, 1 ks stetoskop, 3 ks teplomer - digitálny bezdotykový infra , 3 ks tlakomer - plnoautomatický, s nastaviteľnou manžetou, prenosný , 1 ks uzv. vyšetrovací prístroj pre gynekológiu, 3 ks osobná váha a výškomer , 3 ks infúzny stojan , 1 ks pôrodný balíček, 1 ks taška na návštevnú službu lekára , 1 ks taška na návštevnú službu pre pôrodnú asistentku. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku, podpísanou oprávnenou osobou uchádzača. Písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: zaslanie e-mailom na kontaktnú osobu , doručenie poštou, osobne. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady iba v elektronickej forme prostredníctvom e-mailu. 2. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 4. Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po získaní akceptačného stanoviska z procesu verejného obstarávania od RO MZ SR. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona. 5. Ďalšie osobitné podmienky - poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu Zmluvy o dielo kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Zadanie zákazky podlieha odporúčaniu a schváleniu úspešného uchádzača inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, v oznámení úspešnému uchádzačovi sa uvedie, že jeho ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, že úspešného uchádzača odporučia a schvália príslušné inštitúcie a orgány Európskej únie. 7 Informácia v bode II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania sa týka lehoty platnosti zmluvy. Predávajúci sa zaväzuje dodať prístrojové a iné vybavenie na základe výzvy kupujúceho, najneskôr však do 9 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. 8. Operačný program Zdravotníctvo, Prioritná os 2-Podpora zdravia a predchádzanie zdrav. rizikám, 2.1 Rekonštrukcia a modernizácia zariadení ambulantnej zdravotnej starostlivosti, Kód výzvy: OPZ 2013/2.1/01