Vyhlásené obstarávanie

Detské ihriská


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Nitra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
45 625,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
37535200-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
22. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad v Nitre, kancelária č.529 na 1. poschodí ľavého krídla budovy, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je návrh, dodanie, montáž a uvedenie do prevádzky 5 detských ihrísk na trávnatých plochách na území mesta Nitry, vrátane dopadových plôch a dodávky mobiliáru.

Doplňujúce informácie

1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./ Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady iba tým záujemcom, ktorí predložia písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručenú emailom na adresu: ondrejicka@msunitra.sk resp. poštou na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) alebo osobne do podateľne Mestského úradu v Nitre, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra v nasledovných dňoch: v pondelok, v utorok a vo štvrtok v čase: od 8:00 hod. do 15:00 hod., v stredu v čase: od 8:00 hod. do 16:45. hod., v piatok v čase: od 8:00 hod. do 13.45 hod a v sobotu v čase od 8:00 do 12:00 hod. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, na ktorú sa požaduje poskytnutie súťažných podkladov, meno pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla a spôsobu prevzatia súťažných podkladov ( zaslanie emailom, poštou alebo osobné prevzatie ). 3./ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aby si v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili dostatočný časový priestor na jeho použitie. V zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, môže záujemca požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4./ V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom v tejto časti súťažných podkladov (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk, t.j. ku dňu 22.10.2014. 5./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených súťažných ponúk, ak budú neregulárne alebo inak neprijateľné, alebo prekročia finančné možnosti verejného obstarávateľa alebo nebude vyhovovať požiadavkám určeným obstarávateľom na predmet zákazky.