Vyhlásené obstarávanie

Operatívny leasing služobných motorových vozidiel


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
132 066,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34110000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
20. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
20. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Žuoné nám. 5-6, 812 67 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Operatívny lízing 45 ks osobných motorových vozidiel pre potreby úradov práce, sociálnych vecí a rodiny

Doplňujúce informácie

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny ako verejný obstarávateľ podľa § 6 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vystupujúci v tomto verejnom obstarávaní ako centrálna obstarávacia organizácia v zmysle § 10 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zabezpečuje zadanie zákazky na predmet zákazky špecifikovaný v bode 2 súťažných podkladov pre seba a pre verejných obstarávateľov úrady práce, sociálnych vecí a rodiny uvedených v Prílohe č. 1 súťažných podkladov. Zákazka bude financovaná zo Štátneho rozpočtu a/alebo zo Štrukturálnych fondov Európskej Únie: Štrukturálne fondy EÚ, Európsky sociálny fond, Národný projekt Pilotná podpora zvyšovania efektivity poskytovania dávok a výkonu opatrení SPODaSK v rodinnom prostredí a Pilotná podpora zvyšovania efektivity poskytovania dávok a výkonu opatrení SPODaSK v rodinnom prostredí v BSK. Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny ako verejný obstarávateľ podľa § 6 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vystupujúci v tomto verejnom obstarávaní ako centrálna obstarávacia organizácia v zmysle § 10 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zabezpečuje zadanie zákazky na predmet zákazky špecifikovaný v bode II.2.1 tejto výzvy pre seba a pre verejných obstarávateľov - úrady práce, sociálnych vecí a rodiny. Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny bude realizovať predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (www.evo.gov.sk). Súťažné podklady budú sprístupnené každému záujemcovi po úspešnej registrácii. Pre úspešnú registráciu je každý záujemca povinný pravdivo a úplne vyplniť všetky položky registračného formulára. Pre túto verejnú súťaž verejný obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania len na: - fázu poskytovania súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie, - fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa. Pre fázu predkladania ponúk verejný obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. Uchádzač predloží ponuku v písomnej listinnej podobe v uzavretom obale označenom podľa časti IV súťažných podkladov osobne, alebo ju zašle poštovou zásielkou na adresu kontaktnej osoby v bode IV.2 súťažných podkladov v lehote na predkladanie ponúk podľa časti V súťažných podkladov. Začatie trvania zmluvy uvedené v bode II.3 je predpokladané a je závislé od ukončenia procesu verejného obstarávania. Zmluva sa začne plniť po nadobudnutí účinnosti, t. j. deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v centrálnom registri zmlúv na www.crz.gov.sk. Ukončenie platnosti a účinnosti zmluvy je pevne stanovené na 30. 11. 2015 nakoľko v tomto termíne sa ukončuje projekt pre potreby ktorého je predmet zákazky obstarávaný. V zmysle § 19, ods. 3) doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku, pokiaľ nie je uvedené inak. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 a § 28 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.