Vyhlásené obstarávanie

II. Etapa: Obnova objektov - stavebné úpravy areálu Budatínskeho zámku, SO 01 Zámok Budatín - Vybavenie nábytkom.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
130 279,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39150000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
2. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
2. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je výber dodávateľa na vybavenie interiéru Budatínskeho hradu nábytkom (pulty, vitríny, výstavné panely, predsadené steny, knižnice, skrinky, stoly, stoličky, pohovky a pod.). Podstatný objem predmetu zákazky tvorí výroba a dodávka dizajnového nábytku na mieru, niektoré kusy sú doplnené výtvarnými kulisami a taktiež LED nasvietením. Súčasťou dodávky je aj dodanie a inštalácia informačného systému (označenie smeru prehliadok, označenie výstavných exponátov atď.). Dodávka vybavenia interiéru nábytkom sa realizuje v rámci druhej etapy obnovy Budatínskeho zámku a rieši priestory na 2.NP m.č. 2.01 a miestnosti na 3.NP.

Doplňujúce informácie

1. Zábezpeka ponuky sa nepožaduje. 2. Súťažné podklady si záujemcovia môžu prevziať osobne alebo vyžiadať poštou v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00 h na adrese uvedenej v bode I.1. Náklady spojené s účasťou na súťaži v plnej miere hradia uchádzači. 3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s §32 ods. 11 zákona o VO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. 4. Predkladanie ponúk je písomnou formou. Uchádzač vloží samostatne uzatvorené a označené obálky s názvami častí ponúk OSTATNÉ a KRITÉRIA do samostatného nepriehľadného obalu. Obal musí byť uzatvorený a musí obsahovať nasledujúce údaje: adresu verejného obstarávateľa podľa bodu 18.1 súťažných podkladov, adresu uchádzača (názov alebo obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania), označenie VEREJNÁ SÚŤAŽ - NEOTVÁRAŤ a označenie heslom verejnej súťaže "II. Etapa: Obnova objektov - stavebné úpravy areálu Budatínskeho zámku, SO 01 Zámok Budatín - Vybavenie nábytkom". 5. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po úspešnom vykonaní kontroly dokumentácie z procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom a v lehote viazanosti ponúk., t. j. najneskôr do 28.02.2015. 6. Ukončenie dodania tovarov je do 7 mesiacov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, najneskôr do 30.09.2015. 7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.