Predmetom obstarávania je výber dodávateľa na vybavenie interiéru Budatínskeho hradu nábytkom (pulty, vitríny, výstavné panely, predsadené steny, knižnice, skrinky, stoly, stoličky, pohovky a pod.). Podstatný objem predmetu zákazky tvorí výroba a dodávka dizajnového nábytku na mieru, niektoré kusy sú doplnené výtvarnými kulisami a taktiež LED nasvietením. Súčasťou dodávky je aj dodanie a inštalácia informačného systému (označenie smeru prehliadok, označenie výstavných exponátov atď.). Dodávka vybavenia interiéru nábytkom sa realizuje v rámci druhej etapy obnovy Budatínskeho zámku a rieši priestory na 2.NP m.č. 2.01 a miestnosti na 3.NP.
1. Zábezpeka ponuky sa nepožaduje. 2. Súťažné podklady si záujemcovia môžu prevziať osobne alebo vyžiadať poštou v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00 h na adrese uvedenej v bode I.1. Náklady spojené s účasťou na súťaži v plnej miere hradia uchádzači. 3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s §32 ods. 11 zákona o VO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. 4. Predkladanie ponúk je písomnou formou. Uchádzač vloží samostatne uzatvorené a označené obálky s názvami častí ponúk OSTATNÉ a KRITÉRIA do samostatného nepriehľadného obalu. Obal musí byť uzatvorený a musí obsahovať nasledujúce údaje: adresu verejného obstarávateľa podľa bodu 18.1 súťažných podkladov, adresu uchádzača (názov alebo obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania), označenie VEREJNÁ SÚŤAŽ - NEOTVÁRAŤ a označenie heslom verejnej súťaže "II. Etapa: Obnova objektov - stavebné úpravy areálu Budatínskeho zámku, SO 01 Zámok Budatín - Vybavenie nábytkom". 5. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po úspešnom vykonaní kontroly dokumentácie z procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom a v lehote viazanosti ponúk., t. j. najneskôr do 28.02.2015. 6. Ukončenie dodania tovarov je do 7 mesiacov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, najneskôr do 30.09.2015. 7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.