Vyhlásené obstarávanie

Nákup softvéru a hardvéru pre spoločnosť TMC Servis s.r.o.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
TMC Servis s.r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
74 987,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
7. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk časť "ostatné" bude neverejné. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Nákup hardvéru a softvéru pre spoločnosť TMC servis s.r.o. Vytvorenie lokálnej siete, resp. jej doplnenie vrátane implementácie nových prvkov do siete (zapojenie, konfigurácia, podpora). Dodávku informačného systému, ktorý bude podporovať elektronické procesy a služby súvisiace s výrobou, distribúciou a dodávkou tepla, elektriny, plynu. Dodávku hardweru potrebného na implementáciu softwéru, webového portálu a ostatných služieb, ktoré vyplývajú z mltiutilitného informačného systému, vrátane riadenia, kontrolingu dodávateľsko odberateľských vzťahov a riadenia vzťahov so zákazníkmi.Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. 2. Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou, vrátane osobného doručenia na adrese VO SK, a. s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba Branislav Šarmír, e-mail: projekty@vosk.sk, , s výnimkou prípadov, keď táto výzva, súťažné podklady alebo zákon ustanovujú inak. 3. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom (všetky vysvetlenia súťažných podkladov, zmeny súťažných podkladov, akékoľvek oznámenia určené všetkým záujemcom alebo uchádzačom) vo svojom profile zriadenom v elektronickom úložisku vestníka zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. 4. Súťažné podklady možno obdržať na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, v ktorej budú záujemcom uvedené údaje o jeho mene/názve, adrese sídla/umiestnenia, adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. Súťažné podklady je možné si osobne vyzdvihnúť po predchádzajúcej žiadosti na adrese VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Branislav Šarmír, v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné si vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči. V prípade ak záujemca alebo uchádzač využije revízne postupy je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VOSK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Branislav Šarmír. 5. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 6. V prípade potreby vysvetlenia údajov uvedených v tejto výzve, alebo údajov uvedených v súťažných podkladoch, či iných sprievodných dokumentoch, poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomnou listinnou formou požiadať o vysvetlenie na kontaktnom mieste: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Branislav Šarmír. 7. V prípadoch iných ako sú uvedené vyššie (a ak inak neustanovuje zákon), oznamovanie, iné dorozumenie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa zo strany verejného obstarávateľa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, poštovou zásielkou, elektronickými prostriedkami (e-mail) alebo doručením osobne. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní vždy aspoň tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e-mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi. 8. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 9. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. 10. Ponuky je potrebné doručovať na adresu kontaktného miesta VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava. Ponuky je možné osobne doručovať v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod, okrem dňa, v ktorom sa končí lehota na predkladanie ponúk v tento deň je možné ponuky doručovať len do času, ktorý je určený vo výzve na predkladanie ponúk ako koniec lehoty na predkladanie ponúk. Ponuku môžu predkladať fyzické, právnické osoby alebo skupina fyzických alebo právnických osôb, vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch. 11. Lehota viazanosti ponúk sa končí 31.12.2014. 12. Plnenie zmluvy podlieha kontrolným mechanizmom podľa zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku uzavretej medzi verejným obstarávateľom a riadiacim orgánom operačného programu. Dodávateľ bude musieť strpieť výkon kontroly/audit/overenia súvisiaceho s dodávaným predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: a. Poskytovateľ a ním poverené osoby, b. Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 13. Vysvetlivky pojmov: Pod pojmom verejný obstarávateľ prípadne obstarávateľ sa v prípade tejto súťaže myslí osoba podľa § 7 ods. 2 ZVO. ZVO - Zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.