Vyhlásené obstarávanie

Obnova živičných vrstiev vozovky na ceste III/01175 Terchová - Vrátna po mimoriadnej udalosti - povodni


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
170 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
20. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Obnova živičných vrstiev vozovky na ceste III/01175 Terchová - Vrátna po mimoriadnej udalosti - povodni Položky prác: - zarezanie okrajov jednotlivých úsekov na poškodených miestach cca 500 m; - pokládka podkladovej vrstvy OKH (AC22) -70 mm po zhutnení cca 4 000 m2; - pokládka ložnej vrstvy ACl 16 -50 mm po zhutnení cca 4 000 m2; - pokládka obrusnej vrstvy ACo 11 - 40 mm po zhutnení cca 5 000 m2; - infiltračný postrek PS/EK cca 9 000 m2; s preplatovaním jednotlivých vrstiev. Súčasťou prác bude aj preliatie hrán asfaltovou emulziou pred pokládkou jednotlivých vrstiev. Predmet zákazky bude realizovaný v zmysle platných STN, EN a Technicko kvalitatívnej podmienok pre dodávku asfaltových zmesí podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi.

Doplňujúce informácie

Viazanosť ponúk: do 31.12.2014. Trvanie zmluvy: do 15 dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska, najneskôr do 31.05.2015 podľa výsledku procesu verejného obstarávania a v závislosti od klimatických podmienok. Pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač preukázal zabezpečenie Technicko kvalitatívnej podmienky pre dodávku asfaltových zmesí podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi (1.6.2011) bod 10.2. Doprava asfaltových zmesí. Dopravná vzdialenosť je limitovaná klimatickými podmienkami v mieste výroby a pre kladenie asfaltovej zmesi. Vzdialenosť stavby od obaľovacej súpravy nesmie byť väčšia ako 60 km, resp. pri časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 min. Podľa § 32 ods. 11 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu (podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch alebo v súvisiacej dokumentácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent. Uchádzač predloží kompletnú ponuku v písomnej podobe. Uchádzač predloží písomnú ponuku a to v listinnej podobe podľa podmienok a požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a podľa súťažných podkladov. Zároveň v lehote na predkladanie ponúk vloží písomnú elektronickú ponuku na http://www.evoservis.sk, ktorá bude obsahovať návrh zmluvy a návrh na plnenie jednotlivých kritérií a vyplnenú a podpísanú prílohu č. 1 k súťažným podkladom v naskenovanom formáte - pdf, ktorá bude tvoriť povinnú prílohu elektronicky predkladanej ponuky. V prípade zistenia rozdielov medzi písomnou ponukou predkladanou v listinnej podobe a elektronickou ponukou bude platiť ponuka v listinnej - papierovej podobe. Okrem predloženia ponuky v listinnej podobe žiadame predložiť ponuku aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu - v naskenovanom formáte PDF, ponuka bude naskenovaná v jednom súbore PDF, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Kópia predložená v elektronickej podobe podľa predchádzajúcej vety bude verejným obstarávateľom bezodkladne po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom alebo zrušení postupu zadávania zákazky (ak to prichádza do úvahy) odoslaná na úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať osobné údaje alebo iné informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné alebo obchodné tajomstvo, je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. DOROZUMIEVANIE MEDZIOBSTARÁVATEĽOM A ZAUJEMCAMI alebo UCHÁDZAČMI: Záujemca alebo uchádzač sa môže zaregistrovať prostredníctvom elektronického nástroja http://www.evoservis.sk. Elektronický nástroj EVOSERVIS je internetovou aplikáciou, prevádzkovanou spoločnosťou EVOSERVIS s.r.o. Elektronický nástroj EVOSERVIS je určený k realizácii nákupu, predaju a vykonávaniu verejných zákaziek v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZoVO) na základe certifikácie v zmysle platných predpisov. Elektronický nástroj je prístupný na internetovej stránke http://www.evoservis.sk. Súťažné podklady budú prístupné výlučne na http://www.evoservis.sk/ EVOSERVIS a v profile verejného obstarávateľa v elektronickom úložisku na stránke http://www.uvo.gov.sk. . Uchádzač sa riadi pokynmi uvedenými v sprievodcovi elektronického nástroja a v nápovede na http://www.evoservis.sk. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk verejného obstarávania alebo vysvetľovania súťažných podkladov a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku a nasledovnými spôsobmi: písomne v elektronickej alebo v listinnej podobe, resp. ich kombináciou: V elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu, resp. faxu, elektronického nástroja EVOSERVIS (www.evoservis.sk - komunikačné rozhranie danej zákazky); v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností, komunikácia telefonická alebo fyzickou cestou (napr. pevná linka, osobne). Písomne sa na účely tejto súťaže rozumie akékoľvek vyjadrenie pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej. Môže zahŕňať informácie prenášané a uložené elektronickými prostriedkami. Písomne sa komunikácia bude uskutočňovať v elektronickej alebo v listinnej podobe alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi: Vysvetlenie týkajúce sa výzvy na účasť, súťažných podkladov a iných dokumentov sa realizuje výlučne prostredníctvom portálu EVOSERVIS. Zároveň vysvetlenie výzvy, súťažných podkladov, príp. doplnenie súťažných podkladov bude zverejnené v elektronickom úložisku verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk. Súťažné podklady budú uchádzačom sprístupnené po ich registrácii výlučne na portáli EVOSERVIS EVOSERVIS a v profile verejného obstarávateľa v elektronickom úložisku na stránke http://www.uvo.gov.sk. . Žiadosťou o účasť v systéme EVOSERVIS sa rozumie žiadosť o registráciu záujemcu. Záujemcovia po ich predchádzajúcej registrácii majú na základe zverejnenej zákazky na portáli EVOSERVIS prístup k súťažným podkladom do: 20.10.2014. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejný obstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup potencionálnych záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na vysvetľovanie nebude mať síce záujemca možnosť predložiť otázky, ale bude mať prístup ku všetkým predloženým otázkam a odpovediam a relevantným informáciám ako všetci ostatní záujemcovia. Za včas doručenú požiadavku záujemca o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená najneskôr do: 09.10.2014. Vyhotovenie a odoslanie oznámenia o vylúčení z verejnej súťaže, pokiaľ bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe).Vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ o vysvetlenie a doplnenie predložených dokladov uchádzača požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie dokumentov a žiadosti o účasť, ponuky alebo vysvetlenie návrhu ceny v rámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Poskytnutie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe), komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Komunikácia s úspešným uchádzačom v rámci prípravy uzatvorenia zmluvy (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah a informácie vyhotovenej v elektronickej a listinnej podobe, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je listinná podoba. Komunikácia telefonická a osobná je možná najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v listinnej podobe a prípadne dohodnutia písomného prevzatia písomnosti v listinnej podobe alebo osobného doručenia písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (p. Ľudmila Honková, mobil: 0918 370102.). Pracovný čas verejného obstarávateľa od 06.00 hod do 14.00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46, zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať podľa § 58 písm. i) v prípade, ak pôjde o nové stavebné práce spočívajúce v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác realizovaných pôvodným dodávateľom.