Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia vily Dr. Emila Stodolu - Interiérové vybavenie - nábytok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
STODOLOVA VILA s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
203 379,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39000000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
25. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
25. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
: SAZUKA PROPERTY s.r.o., Kuzmányho 11/940, 031 01 Liptovský Mikuláš
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

V rámci rekonštrukcie Vily Dr. Emila Stodolu Liptovský Mikuláš, obnovy kultúrnej pamiatky a zariadenia komplexných služieb cestovného ruchu sa jedná o dodávku interiérového vybavenia - nábytok , vykonať jeho montáž a osadenie do priestorov zadávateľa v zmysle projektovej dokumentácie. Podrobný opis predmetu zákazky je v časti súťažných podkladov D OPIS PREDMETU ZÁKAZKY

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady budú dostupné na profile obstarávateľa na UVO http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/16031 a stránke www.sazuka.eu. Súťažné podklady sú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady a ďalšie doplňujúce informácie sú prístupné v elektronickej forme na profile obstarávateľa nepretržite do termínu uvedeného v bode IV.2.2 tejto výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile obstarávateľa. Na profile verejného obstarávateľa je zabezpečený neobmedzený 24-hodinový elektronický prístup k dokumentácii, podkladom a informáciám potrebným na prípravu ponuky. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia a zmeny uverejňovať prostredníctvom už uvedeného elektronického prístupu. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v tomto verejnom obstarávaní neposkytuje záujemcom súťažné podklady v písomnej listinnej podobe, tzn. žiadosť o súťažné podklady nie je potrebné zasielať. Deň zverejnenia súťažných podkladov na profile obstarávateľa na UVO http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/16031 a stránke www.sazuka.eu je dňom poskytnutia podkladov všetkým záujemcom/uchádzačom. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ preferuje elektronickú formu komunikácie s povinnosťou potvrdzovania doručenia emailov tak z jeho strany tak aj zo strany záujemca/uchádzača. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách.