Vyhlásené obstarávanie

Zariadenie pre nakladanie s IRAO a ZRAM - realizácia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 964 347,15
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
16. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
16. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena
  • 30 % Lehota výstavby (myslí sa celková lehota výstavby 80 týždňov)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhotovenie diela - výstavba zariadenia pre nakladanie s inštitucionálnymi rádioaktívnymi materiálmi (IRAO) a zachytenými rádioaktívnymi materiálmi (ZRAM) podľa schválenej dokumentácie pre stavebné povolenie v rozsahu realizačného projektu. Stavba sa skladá z dvoch susediacich, samostatne stojacich objektov: SO 500 Sklad IRAO a ZRAM a SO 501/RÚ Budova pomocných prevádzok a potrebných inžinierskych sietí na zabezpečovanie súboru činností súvisiacich s účelom stavby. Stavba je situovaná v tesnej blízkosti Republikového úložiska rádioaktívnych odpadov v katastrálnom území Mochovce, obec Kalná nad Hronom v okrese Levice. SO 500 Objekt pre nakladanie s IRAO a ZRAM je obdĺžnikový halový jednoloďový objekt s plochou strechou zo železobetónového skeletu. Nosnú konštrukciu haly tvoria priečne rámy z predpätých plnostenných väzníkov kĺbovo uložených na prefabrikovaných železobetónových stĺpoch. Železobetónové stĺpy s konzolami pre osadenie žeriavovej dráhy budú votknuté do kónických kalichov železobetónových hláv základov. Na väzníkoch budú uložené železobetónové rebierkové panely, na rozpon 6,0m. Súčasťou objektu je mostový žeriav, vzduchotechnika so strojovňou, špeciálny manipulačný box, dozimetrický systém a hygienická slučka. SO 501/RÚ Budova pomocných prevádzok je dvojpodlažná budova s plochou strechou. Nosnú konštrukciu tvoria murované nosné steny,strop je železobetónový. V budove sú umiestnené kancelárske priestory, zasadacia miestnosť, prednášková sála, priestory pre registratúru, serverovňa, sociálne zariadenia. Predmetom zákazky je taktiež vypracovanie a dodanie nasledovnej dokumentácie: Programy PKV a KV; Vyhodnotenie programov PKV, KV; DSV; STD; Dokumentácia potrebná k žiadosti o povolenie ÚVZ SR podľa zákona č. 355/2007 Z. z., § 45 ods. 2 písm. h) na zber, skladovanie a úpravu rádioaktívnych žiaričov vrátane ionizačných hlásičov požiaru na účely ich likvidácie; Dokumentácia potrebná k žiadosti o povolenie ÚVZ SR podľa zákona č. 355/2007 Z. z., § 45 ods. 2 písm. k) bod B. na nakladanie s rádioaktívnymi odpadmi a vyhoretým jadrovým palivom; Dokumentácia potrebná k žiadosti o povolenie ÚVZ SR podľa zákona č. 355/2007 Z. z., § 45 ods. 2 písm. l) na nakladanie s opustenými žiaričmi, rádioaktívnymi odpadmi neznámeho pôvodu a nepoužívanými žiaričmi; Statický výpočet a výkresová konštrukčná dokumentácia portálového žeriavu a vyhradených technických zariadení v zmysle vyhlášky MPSVaR 508/2009 Z. z.; Geodetické zameranie stavby a vyhotovenie geometrického plánu; Vyhotovenie geometrických plánov pre kolaudáciu a pre zriadenie vecného bremena; Prevádzkové a pracovné predpisy pre obsluhu vybudovanej Transformačnej stanice; Energetický certifikát budov v zmysle zákona 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov; vyhotovenie dokumentácie po vytýčení polohy telekomunikačných zariadení pred realizáciou a porealizačnom zameraní telefónnej prípojky. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam : 1. Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečenie plnenia zmluvy výkonovou zárukou. Výkonová záruka je stanovená vo výške 10 % celkovej ceny za dielo. Úspešný uchádzač výkonovú záruku zabezpečí formou uzavretia zmluvy o vinkulácii finančných prostriedkov, ktorú uzavrie s verejným obstarávateľom a následne aj s príslušnou bankou. Predmetom vinkulácie sú finančné prostriedky uložené na účte úspešného uchádzača, ktoré budú prevedené na účet verejného obstarávateľa. Po odovzdaní 1. časti diela SO 500 Sklad IRAO a ZRAM do skúšobnej prevádzky vráti verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi 40% vinkulovaných finančných prostriedkov. Zvyšných 60% znížených o výšku prípadne uplatnených zmluvných pokút vráti verejný obstarávateľ zhotoviteľovi po odovzdaní diela a odstránení všetkých nedorobkov zistených počas preberacieho konania. 2. Zhotoviteľ je povinný zaistiť, udržiavať a hradiť poistenie zodpovednosti za škody, vzniknuté v súvislosti s jeho činnosťou, a to v minimálnej výške plnenia 1.000.000,- EUR (slovom: jedenmilión eur). Zhotoviteľ je povinný udržiavať v platnosti poistenie zodpovednosti za škody od dátumu začatia prác na diele až do uplynutia 60 mesiacov odo dňa odovzdania úplného diela. V prípade, ak sa poistná zmluva zhotoviteľa nebude vzťahovať na všetky zhotoviteľom uskutočnené činnosti a jej rozsah bude zúžený, alebo niektoré činnosti vybrané, je zhotoviteľ povinný poistnú zmluvu predložiť objednávateľovi k odsúhlaseniu dojednaného rozsahu poistenia. Zhotoviteľ predloží na základe písomnej žiadosti objednávateľovi kedykoľvek potvrdenie o zaplatení špecifikovaného poistného. 3. V zmysle zmluvných podmienok, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov, bude dielo odovzdané po častiach: 1. časť: odovzdanie SO 500 Objekt pre nakladanie s IRAO a ZRAM do skúšobnej prevádzky, 2. časť: odovzdanie celého diela (zhodné s platobnými míľnikmi). Verejný obstarávateľ je oprávnený zadržať 15% zo sumy fakturovanej po splnení platobného míľnika č. 2 na zabezpečenia odstránenia kolaudačných vád zistených alebo oznámených počas kolaudačného konania. 4. Lehota výstavby (ako súčasť kritéria na vyhodnotenie ponúk) nesmie byť dlhšia ako 20 mesiacov, pričom odovzdanie 1. časti diela sa musí uskutočniť najneskôr do 10 mesiacov od podpisu zmluvy. Nesplnenie termínov odovzdania diela alebo jeho časti bude v zmysle zmluvných podmienok sankcionované vo výške 0,1 % z ceny za splnenie danej časti diela (míľnika) za každý kalendárny deň omeškania, maximálne vo výške 10% z ceny za splnenie konkrétneho míľnika. V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodov na strane zhotoviteľa bude tento povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej ceny diela. 5. Zhotoviteľ berie na vedomie, že Dielo bude sčasti financované z prostriedkov Národného jadrového fondu (ďalej len NJF). Úhradu fakturovaného základu dane (cena bez DPH) v tomto prípade je Objednávateľ povinný vykonať bezodkladne po pripísaní finančných prostriedkov z NJF na jeho bankový účet. 6. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na vlastné náklady všetky prípadné ďalšie Povolenia a potrebnú dokumentáciu, potrebné na vykonanie predmetu Diela v súlade s touto Zmluvou. Zhotoviteľ je zodpovedný za získanie Povolení v takom čase, aby mohol riadne a včas plniť svoje povinnosti podľa tejto Zmluvy, inak zodpovedá Objednávateľovi za škodu tým spôsobenú. Objednávateľje povinný poskytnúť Zhotoviteľovi primeranú súčinnosť potrebnú na získanie Povolení. 7. Všetky dočasné zariadenia, stavebné mechanizmy a nástroje, dočasné stavebné materiály, palivá, a všetko ostatné nevyhnutné na správne vykonanie prác budú dodané, nainštalované a správne a bezpečne prevádzkované Zhotoviteľom ako súčasť prác, náklady na ne sú zahrnuté v ocenených položkách. 8. Zhotoviteľ je v súlade s bodom 4.A.7 Prílohy č. 4 tejto Zmluvy povinný pred začatím plnenia predmetu zmluvy získať oprávnenia na funkciu zodpovedný vedúci prác na pracovný príkaz (ďalej PPr) a zabezpečovacie príkazy, a to okrem iného i absolvovaním školenia vedúcich prác u Objednávateľa pre prácu v aplikácii ARSOZ za cenu vo výške 200,- EUR bez DPH/osobu. 9. Zhotoviteľ sa zaväzuje pred začatím realizácie Predmetu plnenia identifikovať vplyvy na životné prostredie, ktoré môžu vzniknúť Objednávateľovi. Z identifikovaných vplyvov sa zaväzuje vypracovať Zoznam environmentálnych vplyvov a predložiť ho Objednávateľovi v písomnej forme (na tlačive, ktoré je určené objednávateľom) na odsúhlasenie. Realizácia Diela môže začať až po odsúhlasení identifikovaných vplyvov na životné prostredie Objednávateľom. 10. Zhotoviteľ preberá na seba zodpovednosť vyplývajúcu zo Zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov a jeho vykonávacích predpisov ako pôvodca odpadov, ktoré vznikajú jeho činnosťou pri realizácii predmetu zmluvy. Zabezpečí nakladanie a konečnú likvidáciu vzniknutých odpadov podľa citovaného zákona a v nadväznosti so smernicou objednávateľa BZ/OŽ/SM-03 Odpadové hospodárstvo. 11. Zhotoviteľ je v prípade, ak ich potreba vyplýva z realizácie Diela povinný predložiť podľa platnej legislatívy SR najmä nasledovné doklady: - Vyhodnotenie zostatkových ohrození a nebezpečenstiev vyplývajúcich z navrhovaných technických riešení ustanovenie § 4 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov; - Protokol o určení prostredia elektro - vyhláška Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, STN 330300/2001, STNP 33200-5-51/2007, STN 332000-3; - Doklad o posúdení konštrukčnej dokumentácie jednotlivých vyhradených technických zariadení podľa vyhl. č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov. - Doklad z merania intenzity osvetlenia a prítomnosti chemických faktorov v jednotlivých priestoroch ustanovenie § 6 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a v znení neskorších predpisov; - Protokol o meraní hluku v pracovnom prostredí ustanovenie § 6 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov. 12. Ceny za energie a médiá sú dohodnuté Zmluvnými stranami podľa zákona č. 18/1996 Z. z. a vyhlášky č. 87/1996 Z. z. v platnom znení nasledovne: A) za dodávku elektrickej energie, ktorá bude meraná cez informatívne alebo fakturačné meradlo, ktoré dodá a osadí Zhotoviteľ s určením presného miesta napojenia zo strany správcu Objednávateľa , bude Objednávateľ fakturovať podľa skutočnej spotreby elektrickej energie za cenu, ktorá bude fakturovaná Objednávateľovi dodávateľom elektrickej energie, B) za dodávku pitnej vody a stočného, ktorá bude meraná cez informatívne alebo fakturačné meradlo, ktoré dodá a osadí Zhotoviteľ s určením presného miesta napojenia zo strany správcu Objednávateľa, množstvo odpadovej vody bude určované odborným odhadom podľa druhu prác , ak bude odpadová voda odvádzaná do žumpy Objednávateľa a bude odsúhlasené v Zisťovacom protokole, bude Objednávateľ fakturovať podľa skutočnej spotreby vody a množstva odpadovej vody určenej odborným odhadom, ak bude odpadová voda odvádzaná do žumpy Objednávateľa a odsúhlaseného v Zisťovacom protokole za cenu určenú zmluvou s SE,EMO Mochovce. b) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. c) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. d) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. e) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_4504_20140820.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. f) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO. g) Termín uvedený v bode II.3 je Od účinnosti zmluvy maximálne do 80 týždňov, pričom 1. časť diela sa musí uskutočniť najneskôr do 40 týždňov od účinnosti zmluvy. Termín je len predpokladaný a do zmluvy o dielo bude doplnený termín plnenia podľa ponuky úspešného uchádzača.