Vyhlásené obstarávanie

Splašková kanalizácia v obci Lendak–rozšírenie a dokončenie ČOV – I.etapa, 2.linka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Lendak
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
795 476,11
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232400-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
4. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" sa uskutoční na kontaktnej adrese overejného obstarávateľa. Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena zákazky s DPH
  • 30 % Lehota výstavby

Opis obstarávania

Projekt rieši rozšírenie výstavby splaškovej kanalizácie v obci Lendak a dobudovanie ČOV, ktorá je po stavebnej časti pripravená na osadenie technologických zariadení. Rozšírenie výstavby splaškovej kanalizácie rieši odkanalizovanie splaškových vôd následných ulíc : a) ul. Jána Vojtašáka, ktorú rieši Vetva B2-2. Kanalizácia na tejto ulici je navrhnutá z potrubia PVC-U kor. o dĺžke 395,0m a je na nej navrhnutých 9 ks revíznych šachiet a 10 ks prípojok DN150. Každá prípojka je dĺžky 6,0m. b) Športová ul., ktorú rieši Vetva B2-12. Vetva je dĺžky 453,0m 75,0m = 378,0m. Prvých 75,0m, to znamená šachty Š185-Š187 boli riešené už v predchádzajúcom projekte. Avšak z dôvodu výstavby športovej ulice a jej napojenia na kanalizáciu, bolo potrebné preriešiť sklony šachiet Š185-Š187. Kanalizácia na tejto ulici je navrhnutá z potrubia PVC-U kor. o dĺžke 378,0m a je na nej navrhnutých 8 ks revíznych šachiet a 16 ks prípojok DN150. Každá prípojka je dĺžky 6,0m. c) ul. Sv. Mikuláša, ktorú rieši Vetva B2-13. Kanalizácia na tejto ulici je navrhnutá z potrubia PVC-U kor. o dĺžke 213,0m a je na nej navrhnutých 5 ks revíznych šachiet a 10 ks prípojok DN150. Každá prípojka je dĺžky 6,0m. d) ul. Lemeje 1, ktorú rieši Vetva G1. Kanalizácia na tejto ulici je navrhnutá z potrubia PVC-U kor. o dĺžke 706,0m a je na nej navrhnutých 18 ks revíznych šachiet a 21 ks prípojok DN150. Každá prípojka je dĺžky 6,0m. e) ul. Lemeje 2, ktorú rieši Vetva G2. Kanalizácia na tejto ulici je navrhnutá z potrubia PVC-U kor. o dĺžke 223,0m a je na nej navrhnutých 6 ks revíznych šachiet a 9 ks prípojok DN150. Každá prípojka je dĺžky 6,0m. f) ul. Lemeje 3, ktorú rieši Vetva G3. Kanalizácia na tejto ulici je navrhnutá z potrubia PVC-U kor. o dĺžke 91,0m a je na nej navrhnutých 3 ks revíznych šachiet . g) ul. Na úbočí, ktorú rieši Vetva C6-3. Kanalizácia na tejto ulici je navrhnutá z potrubia PVC-U kor. o dĺžke 216,0m a je na nej navrhnutých 5 ks revíznych šachiet a 6 ks prípojok DN150. Každá prípojka je dĺžky 6,0m. Celková dĺžka kanalizácie z potrubia PVC-U kor. je 2222,0m, celková dĺžka prípojok je 72x6=432,0m Potrubie PVC-U DN300 sa uloží na pieskové lôžko hrúbky 15cm, PVC DN160 na lôžko 10cm. Obsyp potrubia sa taktiež vykoná z piesku o hrúbke 30cm nad vrchnú hranu potrubia PVC-U DN 300 a 20cm nad prípojkami. Na základe podkladov od investora budú zemné práce vykonávané nasledovne: 50% tr.3, 40% tr.4 s 25% lepivosťou a 10% tr5. Rýhy budú zabezpečené príložným pažením. Prebytočná zemina ako aj vybúrané hmoty z komunikácií sa odvezú do vzdialenosti 5 km a uložia na skládku, ktorú určí investor stavby. Ukončenie ČOV pozostáva z doplnenia existujúcej čerpacej stanice o dve ponorné kalové čerpadlá, privedením odpadovej vody do biologických liniek, technologickým vystrojením druhej biologickej linky a zrealizovaním technológie strojného odvodnenia stabilizovaného prebytočného kalu.

Doplňujúce informácie

1. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné podklady bezprostredne pred lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom v zmysle § 100 ods.1 písm. d) zákona č.25/2006 Z.z. vo svojom profile v elektronickom úložisku vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Ponuku uchádzač doručuje v 3 vyhotoveniach: - 1 x originál, ktorý sa uchádzačom nevracia a ostáva ako súčasť dokumentácie z verejného obstarávania; - 1 x kópia v listinnej podobe - kópia celej ponuky bude súčasťou fotokópie dokumentácie, ktorá bude odstúpená poskytovateľovi NFP; - 1 x kópiu v elektronickej forme na CD alebo DVD nosiči alebo inom elektronickom nosiči vo formáte pdf, vyhotovenú v súlade s §18a zákona, ktorá bude z dôvodu nariadenia podľa § 9 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní odstúpená Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v tejto elektronickej podobe ponuky vyčierni (odstráni) informácie, ktoré považuje na obchodné tajomstvo alebo dôverné informácie. Ak uchádzač neoznačí obchodné tajomstvo a dôverné informácie vo svojej ponuke, obstarávateľ zašle Úradu pre verejné obstarávanie ponuku tak, ako bola predložená. Uchádzač je zároveň povinný vo svojej ponuke, vrátane priložených dokladov a dokumentov predkladaných v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči zabezpečiť ochranu osobných údajov podľa zákona č. 428/2 002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov. Pod ponukou uchádzača predloženej v elektronickej forme na pamäťovom médiu sa rozumie len tá časť ponuky, ktorá neobsahuje doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 Výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov, ak nie je určené inak. 4. Splnenie podmienok účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods.11 zákona č.25/2006 Z.z. čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi (v prípade predloženia čestného prehlásenia v ponuke) podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom po vyhodnotení ponúk. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku. 6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 7. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže zložiť depozit 5% z celkovej ceny diela s DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa), a to pred podpisom Zmluvy o dielo. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy na uzavretie tejto zmluvy o dielo zo strany Objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany Zhotoviteľa. V prípade, ak Zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. 8. Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi návrh zmluvného poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s vykonávaním činností súvisiacich s predmetom zmluvy, ktorý musí byť s poistným plnením minimálne vo výške 15% z hodnoty predmetu tejto zákazky s DPH. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi doklad (originál alebo úradne osvedčenú kópiu) - zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s vykonávaním činností súvisiacich s predmetom zmluvy s dojednaným poistným plnením s platnosťou a účinnosťou počas celej doby trvania diela, ako aj doklad preukazujúci zaplatenie poistného na aktuálne poistné obdobie najneskôr v deň podpisu Zmluvy o dielo. 9. V prípade, ak verejný obstarávateľ v lehote do 12 mesiacov odo dňa odoslania Oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk úspešnému uchádzačovi nezíska nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Životné prostredie na základe výzvy č. OPŽP-PO1-14-1 na prefinancovanie projektu, resp. nezíska iný zdroj úverovania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť proces verejného obstarávania. Taktiež si vyhradzuje právo zrušiť proces verejného obstarávania v prípade zamietnutia žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku. 10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.