Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie konkurencieschopnosti AGROSUN spol. s r.o. investíciami do areálu ovocného sadu- nákup technológie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
AGROSUN, spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
330 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
7. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
AKCEPTA s.r.o., Nám. Osloboditeľov 1, Michalovce - otváranie obálok a otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" a " Kriteria" je neverejné.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom projektu je obstaranie strojov resp. technológie a zariadení zameraných na zefektívnenie rastlinnej výroby, konkrétne na zefektívnenie pestovania, pozberovej úpravy, prvotného spracovania, prípadne skladovania ovocia a zeleniny vyprodukovanej v areáli ovocného sadu.

Doplňujúce informácie

Predmetom zákazky je dodávka tovaru, vrátane prísneho zabezpečenia jeho montážnych a inštalačných činností vo vzťahu ku všetkým potrebným technologickým postupom so zachovaním jeho funkcionality. Verejný obstarávateľ postupuje v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní platnom a účinnom v deň odoslania tejto výzvy. Lehota uvedená v bode II.3 tejto výzvy je 4 mesiace odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy uzavretej na základe výsledku procesu tohto verejného obstarávania, najneskôr však do 30.04.2015. Zmluva , ktorá má byť výsledkom predmetného verejného obstarávania nadobudne účinnosť až po splnení nasledovných podmienok súčasne: a) dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v zmysle ustanovení § 47 ods. 1 a § 47a ods. 2 a 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov vo väzbe k ustanoveniu § 44 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. b) a po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP na uvedený predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov preukázanie splnenia požiadaviek na predmet zákazky, ktoré spolu so spôsobom preukázania sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. Špecifikácia predmetu zákazky je presne a jednoznačne uvedená v súťažných podkladoch, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje dodržanie minimálnej úrovne špecifikácie vo všetkých uvedených položkách z dôvodu zabezpečenia oprávnenosti výdavkov projektu v rámci poskytnutia NFP. Lehota viazanosti ponúk končí dňom 31.12.2014 Verejný obstarávateľ nevyžaduje od uchádzačov zábezpeku. Súťažné podklady je možné vyžiadať písomne alebo mailom na adrese uvedenej v ODDIELY I:, kontaktná adresa na AKCEPTA s.r.o., Námestie Osloboditeľov 1, Michalovce , mail : eva.kmecova@centrum.sk v lehote uvedenej v bode IV.2.2 tejto výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej podobe odoslaním na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Verejný obstarávateľ však zároveň požaduje zaslanie potvrdzujúceho emailu o obdŕžaní a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov od záujemcov. Verejný obstarávateľ žiada záujemcov o doručenie žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov aj v prípade, keď súťažné podklady získajú z iného zdroja , pričom v žiadosti je povinný uviesť dátum prevzatia súťažných podkladov. Uvedené sa požaduje z dôvodu stanovenia momentu doručenia súťažných podkladov, ktorý je potrebný na stanovenie lehôt uvedených v zákone o verejnom obstarávaní s nim súvisiacich postupov.