Vyhlásené obstarávanie

Dodávka výpočtovej a audio techniky pre projekt s názvom názvom Akadémia tretieho veku Vranov nad Topľou


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Vranov nad Topľou
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
31 872,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
9. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EVMI, s.r.o., Rudina 304, 023 31 Rudina, Slovensko. Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. bude neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie v tomto postupe zadávania zákazky..
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Dodávka výpočtovej a audio techniky a príslušenstva pre projekt s názvom Akadémia tretieho veku Vranov nad Topľou. Viac informácií v súťažných podkladoch. Jedná sa: 1.Stolný počítač - 9 ks 2.Monitor 9 ks 3.Notebook 12 ks 4.Dataprojektor 3 ks 5.Dataprojektor 1 ks 6.Objektív pre dataprojektor pre prezentáciu archívnych materiálov 1 ks 7.LED LCD televízor 3 ks 8.Interaktívna dotyková tabuľa 3 ks 9.Multifunkčné zariadenie farebné 3 ks 10.Projekčné plátno - 3 ks 11.Hudobný stereosystém - 3 ks 12.Kamera 2 ks 13.Fotoaparát - 2 ks 14.DVD prehrávač - 3 ks

Doplňujúce informácie

1. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 2. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: 2.1. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/vranovnadtoplou 2.2. Klikne na názov zákazky - Vzdelávacie aktivity pre projekt s názvom "Akadémia tretieho veku Vranov nad Topľou". 2.3. Klikne na Žiadosť o účasť. 2.4. Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. 2.5. Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. 2.6. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne ( v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je EVMI, s. r. o., Rudina 304, 023 31 Rudina, Slovensko, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady v tejto výzve na predkladanie ponúk, t. j. najneskôr do 09.07.2014 do 10:00 hod. 2.7. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode 2.6. tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese ezakazky.sk/vranovnadtoplou. 3. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ zruší toto verejné obstarávanie v prípade, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 1 alebo 2 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Ak v tomto postupe zadávania zákazky nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 101 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ bude komunikovať v tomto verejnom obstarávaní iba v štátnom, t. j. slovenskom jazyku. 7. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neregulárnu. 9. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (ďalej len "NFP") verejnému obstarávateľovi. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým poskytovateľ NFP deklaruje, že prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom. 10. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.