Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu existujúcich informačných systémov pre potreby Mesta Kežmarok a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti, a to informačného systému samosprávy, geografického informačného systému, riešenia pre podporu eGovernmentu a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie prevádzkových informačných systémov nasledovnom členení: - Údržba licencií dodaného licenčného softvéru. - Update Údržba licencií dodaného aplikačného softvéru. - Upgrade Technické zhodnotenie aplikačného softvéru vrátane zapracovanie požiadaviek mesta. - Rozšírenie licencií modulov. - HotLine podpora. - Riadenie projektu. - Technická podpora. - Metodická podpora. - Školenia. - Bezpečnostná politika. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladov a v špecifikácii služieb.
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti poštovým stykom alebo osobne na adrese: ORIM-TENDER, s.r.o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov, resp. emailom na adrese: orimtender@gmail.com. 2. Podľa § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Úradné hodiny kontaktného miesta verejného obstarávateľa: ORIM-TENDER, s.r.o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov sú v pracovných dňoch: od 08.30 do 11.30 h. 4. Verejného obstarávania sa v súlade s § 31 ods. 1 ZVO môže zúčastniť skupina dodávateľov. Podľa § 31 ods. 2 ZVO nesmie verejný obstarávateľ vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právne vzťahy (formu), aby zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, predložil prehlásenie, že je oprávnený vykonávať predmet zákazky na aplikačnom programovom vybavení (APV) alebo má zmluvne zabezpečené formou subdodávateľskej alebo inej obdobnej zmluvy dodanie predmetu zákazky na uvedenom APV, ktoré je vymedzené v predmete zákazky.