Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov mesta a jeho organizácií.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kežmarok
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
137 960,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
25. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
25. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 ZVO. Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 2 a 3 ZVO. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa uskutoční na mieste: Mesto Kežmarok, Mestský úrad, Hlavné námestie 1, 060 01 Kežmarok, zasadačka mestského úradu 1. poschodie.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu existujúcich informačných systémov pre potreby Mesta Kežmarok a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti, a to informačného systému samosprávy, geografického informačného systému, riešenia pre podporu eGovernmentu a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie prevádzkových informačných systémov nasledovnom členení: - Údržba licencií dodaného licenčného softvéru. - Update Údržba licencií dodaného aplikačného softvéru. - Upgrade Technické zhodnotenie aplikačného softvéru vrátane zapracovanie požiadaviek mesta. - Rozšírenie licencií modulov. - HotLine podpora. - Riadenie projektu. - Technická podpora. - Metodická podpora. - Školenia. - Bezpečnostná politika. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladov a v špecifikácii služieb.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti poštovým stykom alebo osobne na adrese: ORIM-TENDER, s.r.o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov, resp. emailom na adrese: orimtender@gmail.com. 2. Podľa § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Úradné hodiny kontaktného miesta verejného obstarávateľa: ORIM-TENDER, s.r.o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov sú v pracovných dňoch: od 08.30 do 11.30 h. 4. Verejného obstarávania sa v súlade s § 31 ods. 1 ZVO môže zúčastniť skupina dodávateľov. Podľa § 31 ods. 2 ZVO nesmie verejný obstarávateľ vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právne vzťahy (formu), aby zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, predložil prehlásenie, že je oprávnený vykonávať predmet zákazky na aplikačnom programovom vybavení (APV) alebo má zmluvne zabezpečené formou subdodávateľskej alebo inej obdobnej zmluvy dodanie predmetu zákazky na uvedenom APV, ktoré je vymedzené v predmete zákazky.