Vyhlásené obstarávanie

Farma LUTILA - stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Poľnohospodárska spoločnosť, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 999 003,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
12. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
E-VO, s.r.o., Nám. slobody 11, 811 06 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Najnižšia cena za predmet zákazky EUR bez DPH
  • 30 % Lehota dodania v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Projekt stavby bude riesit vystavbu noveho kravina pre ustajnenie 90 ks hovadzieho dobytka (krav vratane teliatok po oteleni, mladeho dobytka a 2 plemennych bykov), vystavbu vnutrofaremneho hnojiska na mastalny hnoj so skladovacou kapacitou 900 m3 na dobu 6 mesiacov, zelezobetonove zumpa o kapacite 160 m , vystavbu sennika pre skladovanie balikovaneho sena, slamy, vystavbu pristresku pre stroje a ostatnych vyrobnych, prevadzkovych, skladovacich a pomocnych objektov.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponuk a súťažných podkladov (obstarávanie@e-vo.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, ze je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť a jej telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budu záujemcovi zaslané súťažné podklady. 2. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, ze záujemca nepožiada o súťažné podklady, osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácii, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 3. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý je zriadený v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní. 4. Akákoľvek komunikácia medzi osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne predložene do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v statnom (slovenskom) jazyku. 7. Uchádzač uvedie v ponuke zoznam subdodávateľov a ich podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) a v prípade, ak podiel subdodávky presiahne 50% hodnoty zákazky, musí byť takýto subdodávateľ zapísaný do zoznamu konečných užívateľov výhod. Akúkoľvek zmenu týkajúcu sa subdodávateľa je úspešný uchádzač bezodkladne povinný oznámiť osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní pričom subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo požiadať úspešného uchádzača, v prípade, že tento v predmetnom verejnom obstarávaní využil subdodávky od iných dodávateľov, pri záverečnom finančnom plnení o preverenie skutočnosti, či si úspešný uchádzač vysporiadal všetky finančné záväzky voči svojím subdodávateľom. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 9. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na vyššie uvedenom kontaktnom mieste, v pracovnom čase od 08:00 do 16:00. V dňoch od 28.12.2015 do 06.01.2015 je možné ponuky zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na vyššie uvedenom kontaktnom mieste v pracovnom čase od 08:00 do 16:00, avšak v týchto dňoch je potrebné pri osobnom predkladaní ponuky deň vopred zavolať na tel. č.: +421910 999 349, alebo v prípade nedostupnosti +421903 999 347.