Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a modernizácia verejného osvetlenia mesta Stará Turá II. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Stará Turá
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
628 545,49
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316110-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
21. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
21. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Stará Turá, Mestský úrad, SNP 1/2, 916 01 Stará Turá
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom je rekonštrukcia a modernizácia jestvujúcej sústavy verejného osvetlenia v meste Stará Turá. Zámerom projektu je splnenie technických noriem na osvetlenosť komunikácií, verejných priestranstiev, zníženie energetickej náročnosti osvetľovacej sústavy a zabezpečenie bezporuchovej prevádzky verejného osvetlenia. V rámci zákazky sa vymení resp. doplní celkovo 1079 ks nových svietidiel. Ďalej sa vymenia resp. doplnia oceľové výložníky - 580ks a hliníkové predlžovacie konzoly na oceľový stožiar - 3ks. Doplnia sa komunikačné jednotky pre spínanie a monitorovanie stavu VO do existujúcich rozvádzačov v počte 29 ks. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne na adresu Kontaktného miesta pre zaslanie Súťažných podkladov v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu: vo@evotrade.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) odporúčame uviesť min. nasledovné: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel.kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov. 2. Súťažné podklady sa zasielajú na CD na kontaktnú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Zároveň budú súťažné podklady zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na webstránke ÚVO, avšak v predpísaných formátoch pre zverejňovanie v profile (PDF), na adrese https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4692. 3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti, Súťažných podkladov a inej sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v štátnom jazyku. Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom. 4. Obhliadka miesta uskutočnenia stavebných prác je možná len individuálne so záujemcami v termínoch 10.8. alebo 11.8.2015 na základe žiadosti záujemcu o účasť na obhliadke a následnej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa (pre obhliadku) - Ing. Vráblová, tel.: +421905889324, e-mail: tsst@tsst.sk. Je možné obhliadku vykonať vo vlastnom záujme záujemcu aj samostatne nezávisle od verejného obstarávateľa. 5.Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46 zákona. 6. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 7. Uchádzač predloží ponuku v 1 uzavretom obale, ktorý bude označený podľa pokynov v súťaž. podkladoch a bude obsahovať obaly "Ostatné" a "Kritériá". Podrobne viď v súťažných podkladoch. 8. Otváranie ponúk "Ostatné" bude neverejné a bude sa konať v dátume, ktorý je uvedený v bode IV.2.4 tejto výzvy. Otváranie ponúk "Kritériá bude verejné a bude sa konať min. 5 prac. dní odo dňa odoslania oznámenia o otváraní ponúk, časť "Kritériá" uchádzačom, ktorí neboli vylúčení. 9.Obsah a forma ponuky - Ponuka bude obsahovať ako svoju súčasť doklady a dokumenty uvedené v súťažných podkladoch v časti A - Pokyny pre uchádzačov , 17/Obsah a forma ponuky a bude predložená v zmysle pokynov v súťažných podkladoch. 10.Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti ako aj iné dokumenty v ponuke ako originály alebo úradne osvedčené kópie ak nie je uvedené inak. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk). Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuky aj v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 11. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. 12. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk ak ceny prekročia predpokladanú hodnotu zákazky limitu uvedeného v časti II.2.2. 13. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, niektoré formuláre ako i ďalšie požiadavky stanovené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a predkladanú ponuku. 14.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený v tejto výzve ako "zákon"), najmä ustanovenia §100 a nasl. týkajúce sa postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska. 15 Úradné hodiny MÚ Stará Turá: pondelok 7:00-12:00 12:30-15:00 utorok - 7:00-12:00 12:30-15:00 streda 7:00-12:00 12:30-16:00 štvrtok 7:00-12:00 12:30-15:00 piatok 7:00-12:00 12:30-14:00 16.V zmluve o dielo sa zhotoviteľ okrem iného zaviaže, že bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP (nenávratnom finančnom príspevku), a to oprávnenými osobami SR a EÚ v zmysle zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 17.Predmet zákazky by mal byť spolufinancovaný v prípade schválenia žiadosti o nenávratný finančný príspevok (Žiadosť o NFP) z prostriedkov EÚ, štátneho rozpočtu SR a prostriedkov verejného obstarávateľa v rámci operačného programu: Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Výzva KaHR 22- VS 1501. 18 V prípade ak nepríde k schváleniu žiadosti o NFP, postup zadávania tejto zákazky bude zrušený ako aj v prípade ak riadiaci orgán neoverí proces verejného obstarávania tejto zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v prípade ak riadiaci orgán schváli proces verejného obstarávania s prípadnými finančnými korekciami.