Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia materskej školy.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Rudná
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
158 371,27
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45321000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
9. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie rekonštrukcie a stavebných úprav - zateplenie obvodových stien , zateplenie stropov, výmena okien a výmeny krytiny - na objekte Materskej školy v Rudnej, parcelné číslo 469 - objekt , 468/1 - dvor. Celý objekt sa zateplí tepelnou izoláciou z minerálnej vlny hrúbky 100 mm. Na objekte materskej školy sa v niektorých miestnostiach vymenia ešte jestvujúce pôvodné drevené zdvojené okná, ktoré sú vekom zničené a vzduchotesnosť je zlá, za nové plastové s izolačným dvoj sklom. Po demontáži pôvodnej pálenej/keramickej krytiny sa nová krytina uloží ľahká z poplastovaného plechu. Po osadení nových okien sa zrealizuje celkové zateplenie fasády. Použije sa tepelná izolácia minerálna vlna hr. 100 mm. Ostenia okien a dverí sa zateplia tepelnou izoláciou - minerálnou vlnou hr. 30 mm. Styk zatepľovacieho systému s rámami okien bude riešený silikónovým tmelom a polyuretánovou penou. Farebné odtiene fasády sú určené na výkresoch pohľadov. Realizáciu fasádneho kontaktného zatepľovacieho systému je nutné zrealizovať v súlade s STN 732901 Zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov /ETICS/. Projekt počíta aj s realizáciou nového bleskozvodu s uzemnením. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohe (projektová dokumentácia).

Doplňujúce informácie

1. Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa, kde je k nim umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné. Adresa profilu: https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/6064 2. Súťažné podklady možno obdržať aj na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VOSK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v ktorej bude záujemcom uvedená adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. 3. Súťažné podklady je možné si osobne vyzdvihnúť po predchádzajúcej žiadosti na adrese VO SK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné si vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči (formáty .pdf, .xls/.xlsx a .doc/.docx). 4. Ponuky sa predkladajú v písomnej listinnej forme osobne alebo poštou či využitím inej doručovacej služby. 5. Oznámenia, odovzdávanie podkladov a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou, vrátane osobného doručenia. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 7. Všetky vysvetlenia a doplnenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile. 8. V prípade, ak záujemca/uchádzač využije revízne postupy, je záujemca/uchádzač povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. 9. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom, najmä písomností, s doručením ktorých sa spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní (§ 24 a § 25 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní). 10. V prípade potreby vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v SP, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie. Všetky vysvetlenia budú uverejnené v profile verejného obstarávateľa. 11. Ak je to nevyhnutné, verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v SP, v takomto prípade to oznámi všetkým záujemcom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa, najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, pričom tieto informácie nesmú byť v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk. 12. Lehota viazanosti ponuky bola stanovená na 31.03.2016. V prípade potreby, vyplývajúcej najmä z aplikácie revíznych postupov, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk. Predĺženie lehoty viazanosti ponúk oznámi verejný obstarávateľ všetkým záujemcom a uchádzačom formou opravy údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk prostredníctvom vestníka Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, ak uchádzač nesúhlasí s predĺžením lehoty viazanosti ponúk, doručí žiadosť o späť vzatie ponuky v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. 13. Lehota uskutočnenia predmetu zákazky je do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. 14. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že najneskôr k dátumu podpisu zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude prílohou zmluvy o dielo. 15. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky v sadzbe 20% z ceny diela (v zmysle ods. V. bodu 5.6. zmluvy o dielo uvedenej v súťažných podkladoch) na účet verejného obstarávateľa, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo. Doklad o zložení realizačnej zábezpeky bude prílohou zmluvy o dielo. 16. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy OHSAS 18001:2007 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky, úspešný uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo. Predmetný certifikát bude prílohou zmluvy o dielo. 17. Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) je oprávnený fakturovať nasledovne: - 90% z ceny diela po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy, t.z. bol podpísaný preberací protokol stavby - 10% z ceny diela po odstránení všetkých vád a nedorobkov za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy 18. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a zo štátneho rozpočtu, štrukturálnych fondov Európskej únie, Environmentálneho fondu alebo iných dotácií tretích strán. 19. V zmysle § 45 ods. (9) ZVO, úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody tak, aby mohli byť uzatvorené do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov (2) až (7), ak boli na ich uzatvorenie písomne vyzvaní. Za neposkytnutie riadnej súčinnosti sa v prípade tohto verejného obstarávania považuje najmä: -nepredloženie poistného certifikátu alebo poistnej zmluvy na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnej počas celej doby plnenia zmluvy o dielo, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, -nezloženie realizačnej zábezpeky podľa ods. V. bodu 5.6. zmluvy o dielo na účet verejného obstarávateľa a následné nepredloženie dokladu o zložení tejto zábezpeky, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo, -nepredloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy OHSAS 18001:2007 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky 20. Doplňujúce informácie k podmienkam účasti. Predpokladom splnenia podmienok účasti je predloženie všetkých dokladov a dokumentov tak, ako je uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v SP. Členovia komisie budú pri posudzovaní splnenia podmienok účasti postupovať podľa § 33 ZVO. V zmysle § 32 ods. (11) ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 21. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.