Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie konkurencieschopnosti podniku investíciami na energetické využívanie biomasy Stroje


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
CASTONEL, s. r. o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42990000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
2. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
2. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Advokátska kancelária Dalibor Tverďák, Krmanova 1, 040 01 Košice.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie techniky zameranej na na energetické využívanie biomasy. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch..

Doplňujúce informácie

1. Po úplnom úvodnom vyhodnotení ponúk sa uskutoční elektronická aukcia, v rámci ktorej budú mať uchádzači možnosť navrhnúť za predmet zákazky novú cenu. Pred konaním elektronickej aukcie bude všetkým záujemcom, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky zaslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii (e-mailom), v ktorej budú uvedené všetky potrebné informácie. Účelom e-aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením. E-aukcia nasleduje po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk predložených uchádzačmi v listinnej podobe a po určení ich poradia podľa kritérií určených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch. Uchádzači budú na elektronickú aukciu vyzvaní prostredníctvom elektronickej pošty. Za týmto účelom sa požaduje v identifikačných údajoch uchádzača v ponuke uviesť aktuálnu (funkčnú) emailovú adresu uchádzača. Ďalšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii. Súčasťou zmluvy uzatvorenej s úspešným uchádzačom bude aj odkladacia podmienka účinnosti tejto zmluvy, ktorá spočíva v tom, že zmluva nadobudne účinnosť dňom uzavretia platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku s Pôdohospodárskou platobnou agentúrou (PPA) týkajúcej sa tejto zakázky. 2. Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu obstarávateľa . V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné uviesť názov zákazky, evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ a číslo vestníka VO v ktorom bola uverejnená . 3. Požaduje sa predloženie kompletnej ponuky v jednom originálnom vyhotovení a v jednej elektronickej (naskenovanej) verzii na CD/DVD alebo inom vhodnom nosiči vo formáte PDF.