Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a modernizácia verejného osvetlenia mesta Detva


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Detva
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
605 971,79
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
8. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
8. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné sa uskutoční v zasadačke budovy Mestského úradu v Detve, J.G. Tajovského č.7, 962 12 Detva v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní a je pre uchádzačov neverejné. Otváranie časti ponúk označených Kritéria sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia verejného osvetlenia mesta, bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

1) Súťažné podklady si záujemcovia vyzdvihnú v profile verejného obstarávateľa, vedenom v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a žiadosť o účasť záujemca pošle na e-mailovú adresu sona.chrastinova@detva.sk. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile najvhodnejšie až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke www.uvo.gov.sk. (2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3) Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetných prác mal ku dňu podpisu zmluvy uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky v minimálnej výške zmluvnej ceny. (4) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ prác je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. (5) Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač (zhotoviteľ) najneskôr do piatich pracovných dní po nadobudnutí účinnosti Zmluvy uhradil z vlastných prostriedkov na bankový účet objednávateľa finančné prostriedky vo výške 50.000 € ako výkonovú zábezpeku na realizáciu diela, ktorá bude vymáhateľná po celú dobu realizácie. Zhotoviteľ je oprávnený namiesto úhrady výkonovej zábezpeky predložiť najneskôr do piatich pracovných dní po nadobudnutí účinnosti Zmluvy objednávateľovi bankovú záruku, ktorá bude vystavená najmenej na sumu 50.000 € v prospech objednávateľa. (6) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní.