Predmet zákazky rieši rekonštrukciu a stavebné úpravy existujúcej kotolne v objekte dielní SOŠ drevárskej v Liptovskom Hrádku, ktorá vykuruje praktické učebne (dielne). V existujúcej kotolni sa momentálne nachádzajú tri vykurovacie kotle na pevné palivo, ktoré sú v prevádzke približne 20 rokov a v minulosti boli viackrát repasované. Kotle sú už v havarijnom stave a vykazujú neustále poruchy, zároveň majú už nízku účinnosť spaľovania. Preto sa budú vymieňať teito existujúce kotle za moderný kotol na drevný odpad (štiepku) typ TSP 25 s tepelným výkonom 240 kW. Popri výmene kotlov je navrhnutá výmena čerpadiel a výmena vonkajšieho nerezového komína. Zároveň je navrhnutý v časti vnútorných priestorov nový zásobník na drevný odpad (štiepku) s vonkajšou spevnenou plochou pre umiestnenie drviča.
1. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon o VO). Verejný obstarávateľ postupuje pri zadávaní zákazky podľa § 100 až 102 zákona o verejnom obstarávaní. Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v pokynoch a požiadavkách verejného obstarávateľa. 2. Uchádzač je svojou ponukou viazaný do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, stanovenej do 30.09.2015. 3. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky tak, aby si uchádzači sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Obhliadka miesta poskytnutia plnenia sa uskutoční dňa 21.08.2015 o 10,00 hod. priamo na stavbe. V prípade záujmu o obhliadku stavby kontaktujte zodpovednú osobu verejného obstarávateľa: Ing. Martin Káčer mobil 0918 818 156. 4. Predpokladaná doba realizácie je do 42 kalendárnych dní odo dňa odovzdania staveniska, vrátane dodávky technológie.