Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia fariem - AGRIA Liptovský Ondrej


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
AGRIA Liptovský Ondrej a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
395 195,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Máj 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Jún 2015
Dátum otvárania ponúk:
12. Jún 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

cisterna 1ks, kŕmny voz 2ks, nakladač 1ks

Doplňujúce informácie

Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Na žiadosti zaslané e-mailom obstarávateľ nebude odpovedať. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Predávajúci berie na vedomie: Predávajúci je povinný do 15 dní od vyzvania Kupujúcim poskytnúť Kupujúcemu finančnú zábezpeku (zádržné) vo výške 40 000 € na dodanie tovaru podľa tejto zmluvy, a to a) buď vložením finančných prostriedkov na bankový účet Kupujúceho, b) alebo vystavením zmenky v prospech Kupujúceho v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 191/1950 Z.z. - Zákon zmenkový a šekový v znení neskorších noviel. Uvedenú finančnú zábezpeku (zádržné) bude Kupujúci môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy. V prípade riadneho ukončenia zmluvy sa zádržné vráti Predávajúcemu do 30 dní po odovzdaní a prevzatí tovarov podľa zmluvy.