Predmet zákazky: Obstaranie služby: Servis IKT SSC s cieľom prevzatia zodpovednosti za servis a rozvoj časti informačno-komunikačnej technológie Slovenskej správy ciest formou poskytovania služieb externou dodávateľskou firmou. Pod pojmom časť informačno-komunikačnej technológie sa rozumejú zariadenia informačných technológií Slovenskej správy ciest, hlavne však : desktopy, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, kancelársky SW (Microsoft Office), antivírový SW, servery, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, antivírový SW, SW na správu, správa a prevádzka zálohovania dát, aktívne a pasívne prvky LAN, SAN a WAN infraštruktúry, periférie, t.j. tlačiarne, kopírky, skenery, multifunkčné zariadenia, faxy Pod pojmom servis IKT sa rozumejú hlavne : Aplikačné služby v rozsahu: doménové, e-mailové, antivírové a aktualizačné služby, Priebežná evidencia a aktualizácia IT majetku ( service asset management) Systémové služby vyššej podpory pre vybrané zariadenia a softvérové licencie(proaktívny a reaktívny servis) Zriadenie a poskytovanie HelpDesk systému pre koncových úžívateľov IT zariadení SSC voči poskytovateľovi servisu Zriadenie a poskytovanie interného HelpDesk systému voči interným pracovníkom oddelenia IT a IS Aktívne navrhovanie rozvoja IKT SSC vrátane licenčnej politiky podľa trhových trendov IT so zreteľom na finančné úspory SSC Zabezpečovanie bezpečnostnej politiky IT SSC Zabezpečovanie obnovy dát zo záložných zdrojov Zabezpečovanie HW a SW rozhraní pre aplikačné služby iných dodávateľov Služby budú poskytované na celom území Slovenskej republiky pre zariadenia nachádzajúce sa vo všetkých pracoviskách a pobočkách SSC.
K bodu II.3: Trvanie zmluvy nie je možné vopred presne určiť; je limitované vyčerpaním limitu pre podlimitnú zákazku.