Vyhlásené obstarávanie

Areál Budatínskeho zámku - stavebné úpravy, I. Etapa - obnova objektu Hospodárskej budovy.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
599 846,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
18. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác vrátane reštaurovania maliarskej výzdoby a umelecko-remeselnej obnovy omietok na objekte Hospodárskej budovy v areáli Budatínskeho hradu v rámci I.etapy obnovy tohto objektu. V rámci I. etapy bude opravené prízemie hospodárskej budovy, fasáda, klampiarske výrobky a v prízemí hospodárskej budovy budú zrealizované inštalácie s potrebnými prípojkami - profesie zdravotechnická inštalácia, ústredné vykurovanie, elektroinštalácia, elektrická požiarna signalizácia, elektrická zabezpečovacia signalizácia, priemyselná televízia, vzduchotechnika a plynoinštlácia a prípojka splaškovej kanalizácie, prípojka vodovodu a dažďová kanalizácia. Pri realizácii prác je potrebné dodržať podmienky stanovené v záväznom stanovisku Krajského pamiatkového úradu Žilina č. spisu KPUZA-KPUZA-2015/2555-11/10480/MAJ zo dňa 16.02.2015. Bližší popis predmetu zákazky a jeho špecifikácia je uvedená v súťažných podkladov a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Zábezpeka ponuky sa nepožaduje. 2. Súťažné podklady si záujemcovia môžu prevziať osobne alebo vyžiadať poštou v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00 h na adrese uvedenej v bode I.1. Náklady spojené s účasťou na súťaži v plnej miere hradia uchádzači. 3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s §32 ods. 11 zákona o VO. 4. Predkladanie ponúk je písomnou formou. Uchádzač vloží samostatne uzatvorené a označené obálky s názvami častí ponúk OSTATNÉ a KRITÉRIA do samostatného nepriehľadného obalu. Obal musí byť uzatvorený a musí obsahovať údaje podľa bodu 18.1 súťažných podkladov a označenie podľa bodu 17.1 súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom v lehote viazanosti ponúk, t. j. najneskôr do 30.06.2015. 6. Verejný obstarávateľ predpokladá zahájenie prác po verifikácii procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom a po podpise zmluvy s úspešným uchádzačom. Predpokladaná doba realizácie je do 4 mesiacov od písomného prevzatia staveniska. Ukončenie a odovzdanie prác musí byť najneskôr do 31.10.2015. 7. Zmluva o dielo bude môcť byť uzavretá až po podpise Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a až po kontrole a odsúhlasení celého priebehu verejného obstarávania riadiacim orgánom. V prípade, že nedôjde k podpisu Zmluvy o NFP, verejná súťaž bude zrušená. 8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 9. Obhliadka miesta poskytnutia plnenia sa uskutoční dňa 09.03.2015 o 09.00 hod. so zrazom uchádzačov pred objektom Budatínskeho zámku. Záujemci, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta poskytnutia plnenia, dostanú informácie na telefónnom, alebo faxovom čísle, alebo priamo u zodpovednej osoby na adrese verejného obstarávateľa: Žilinský samosprávny kraj, odbor vnútornej správy, Komenského 48, 011 09 Žilina, kontaktná osoba Ing. Zuzana Franková, tel.0918 806 553. 10. Elektronická aukcia sa nebude uplatňovať. 11. Víťazný uchádzač je povinný všetky reštaurátorské a umelecko-remeselné práce zabezpečiť odbornými osobami (reštaurátormi a pod.), ktorí musia mať požadovanú špecializáciu. Náklady súvisiace s realizáciou reštaurátorských a umelecko-remeselných prác v rozsahu stanovenom vo výkaze výmer a v projektovej dokumentácii musia byť zahrnuté v celkovej cene za predmet zákazky. 12. Verejný obstarávateľ požaduje od všetkých uchádzačov predložiť v časti ponuky OSTATNÉ k podpísanému návrhu zmluvy o dielo ako jej neoddeliteľnú prílohu vyhlásenie špecialistu - reštaurátora, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy, doplnené o jeho osvedčenie na špecializáciu M1 - Reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry, vydané Komorou reštaurátorov resp. vydané obdobnou inštitúciou v krajine sídla uchádzača. Osvedčenie musí byť úradne overená kópia s originálnym podpisom držiteľa.