Vyhlásené obstarávanie

Vzdelávanie zamestnancov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
149 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80510000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
18. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
eBIZCorp s.r.o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • 30 % Počet rokov odbornej praxe a počet referencií

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vzdelávanie zamestnancov Fakulty zdravotníckych odborov (ďalej len "FZO") a Fakulty humanitných a prírodných vied (ďalej len "FHPV") Prešovskej univerzity v Prešove, na základe špecifikácie, ktorá je uvedená v súťažných podkladoch..

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o súťažné podklady záujemca doručí LEN ELEKTRONICKY na emailovú adresu: obstaravanie@evmi.sk 2. Odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky (obstaravanie@evmi.sk) alebo telefonicky alebo ich kombináciou prostredníctvom kontaktného miesta v zmysle súťažných podkladov a tejto výzvy na predkladanie ponúk. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomne splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomne splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byt úradne osvedčené. 5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienok účasti podla § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. 6. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podla § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 7. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti musia byť predložené v originály alebo ich úradne osvedčené kópie. 8. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. 9. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK: Pre prvú časť predmetu zákazky: EKONOMICKY NAJVÝHODNEJŠIA PONUKA Z HĽADISKA: 1. Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH (Váha: 70) 2. Počet rokov odbornej praxe a počet referencií (Váha: 30) Pre druhú časť predmetu zákazky: NAJNIŽŠIA CENA 1. Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH (Váha: 100).