Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy kaštieľa a revitalizácia zámockého parku v Seredi pre zvýšenie kultúrneho a turistického potenciálu mesta, Revitalizácia Zámockého parku v Seredi


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Sereď
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
686 364,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Január 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
22. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
APJ Consulting. s.r.o., Zámocká 3, Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obnova pôvodného usporiadania strešných rovín, obnova strešného plášťa a obnova nosnosti a stability nosných konštrukcii krovu. Týka sa strechy bastionu, časti severného krídla a časti východného krídla, ktoré sú vyznačené v priloženej výkresovej časti. Konštrukcia strechy je podrobne popísaná v súťažných podkladoch. Ďalej je predmetom zákazky revitalizácia Zámockého parku v Seredi v rozsahu: SO 1.1 Obslužná komunikácia šírky 3m SO 1.2 Mlatová komunikácia pri kaštieli šírky 3m a pri amfiteátri šírky 2m SO 1.3 Južná komunikácia šírky 2m SO 2.1 Verejné osvetlenie 1. etapa SO 2.2 Verejné osvetlenie 2. etapa SO 3.0 Rekonštrukcia pamätníka holokaustu SO 4.0 Úpravy okolia pamätníka holokaustu SO 5.0 Náučný chodník SO 6.0 Fit dráha SO 7.0 Labyrint SO 8.0 Pergola SO 9.0 Parkovanie bicyklov pri zadnej bráne SO 10.0 Sadové úpravy

Doplňujúce informácie

Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam Áno Opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača požadovať pred podpisom zmluvy predloženie dokladu o poistení za škodu spôsobenú podnikateľom na poistnú sumu vo výške najmenej 700 000 EUR alebo jej ekvivalent v cudzej mene. Doklad musí byť predložený ako originál alebo úradne overená kópia. Úspešný uchádzač zároveň predloží originál dokladu o zaplatení poistného alebo úradne overenú kópiu dokladu o zaplatení poistného, alebo potvrdenie poisťovne o úhrade poistného (originál alebo úradne overená kópia). Verejný obstarávateľ bude pred podpisom zmluvy požadovať od úspešného uchádzača preukázanie spôsobu výroby a dopravy asfaltovej zmesi. V prípade, že úspešný uchádzač je vlastníkom výrobne, výrobňa musí mať platné Vyhlásenie zhody pre zmesi, ktoré sú definované v PD. Uvedené zmesi musia byť v súlade s podmienkami určenými v KLAZ. Výrobňa musí mať zavedenú vnútropodnikovú kontrolu výroby podľa STN EN 13 108-21, uvedie vzdialenosť výrobne od miesta dodávky a spôsob, akým zabezpečí dodržanie technicko kvalitatívnych parametrov kladených na asfaltovú zmes podľa STN EN a projektovej dokumentácie, nakoľko doprava asfaltovej zmesi nesmie byť dlhšia ako 90 min. V prípade, že úspešný uchádzač nie je vlastníkom výrobne, musí preukázať zmluvný vzťah s výrobňou, ktorá musí mať platné vyhlásenie zhody pre zmesi, ktoré sú definované v PD. Uvedené zmesi musia byť v súlade s podmienkami určenými v KLAZ. Výrobňa musí mať zavedenú vnútropodnikovú kontrolu výroby podľa STN EN 13 108-21. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať technológiu, ktorá zaručí, že asfaltové zmesi budú pri kladení dosahovať aspoň min. teploty stanovené STN, EN pre dané materiály.