Vyhlásené obstarávanie

Wilcsekova kúria – premena zemianskej kúrie na mestské múzeum


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trstená
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
699 200,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45200000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Január 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Február 2015
Dátum otvárania ponúk:
13. Február 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je implementácia projektu s názvom Wilcsekova kúria premena zemianskej kúrie na mestské múzeum číslo projektu NFP22130120116, realizovaný prostredníctvom Regionálneho operačného programu, Prioritná os 3 Posilnenie kultúrneho potenciálu regiónov a infraštruktúra cestovného ruchu, Opatrenie 3.1 Posilnenie kultúrneho potenciálu regiónov Intervencie do nehnuteľných kultúrnych pamiatok, Kód výzvy ROP-3.1-2013/01. Predmetom zákazky je revitalizácia nehnuteľnej kultúrnej pamiatky spočívajúca v rekonštrukcii Wilcsekovej kúrie, spočívajúca v obnove krovu, strešnej krytiny a fasády, výmene podlahových krytín, úprave pôvodných dverí, výmene okien, inštalácii umelého osvetlenia a vnútorných silnoprúdových a slaboprúdových rozvodov, bleskozvodov, polachového systému, sadové a parkové úpravy priľahlého areálu z dôvodu vytvorenia vhodného priestoru pre exteriérové expozície a ďalšie stavebné činnosti uvedené v súťažných podkladoch.. Uchádzač je povinný naceniť výkaz - výmer podľa presných špecifikácií výrobkov, materiálov a technológií uvedených v projektovej dokumentácii, postupom uvedeným v súťažných podkladoch. Ak sa vo výkaze výmer, v tabuľkách výrobkov alebo správach nachádzajú konkrétne výrobky alebo značky, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent výrobku spĺňajúci rovnaké technické parametre minimálne v rovnakej alebo vyššej kvalite. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a v časti B.2 Obchodné a zmluvné podmienky predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Predmet zákazky požadujeme plniť po ukončení verejného obstarávania v predpokladanom období od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody do 10.10.2015 podľa predmetu zákazky v rozsahu podľa časti B.1 Opis predmetu zákazky a časti B.2 Obchodné a zmluvné podmienky. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania uvedené v bode II.3 tejto výzvy je predpokladaná lehota, nakoľko začatie realizácie zákazky je možné odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy a po akceptovaní verejnéjo obstarávania Riadiacim orgánon. 2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3. V prípade skupiny dodávateľov musí byt súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné.Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené. 4. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 4.1 Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávneným osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 4.2 Výkon plnenia predmetu zákazky sa bude realizovať formou jedného čiastkového plnenia a záverečného plnenia Rámcovej dohody, uvedený v ponuke uchádzača v Prílohe č.2 harmonogramom stavebných prác v rozsahu Prílohy č. 1 Spôsob určenia ceny ( ocenený výkaz výmer kalkulácia ceny). Uchádzač je povinný v prvom čiastkovom plnení zrealizovať sumárne minimálne 70 % z objemu predmetu zákazky uvedenej v Prílohe č. 1 Rámcovej dohody a to v lehote odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do uplynutia posledného kalendárneho dňa 4 mesiaca. (70 % predmetu zákazky predstavuje plnenie prepočítané na EUR s DPH podľa predloženej ponuky uchádzača ďalej len prvé čiastkové plnenie). Záverečné plnenie stavby musí byť ukončené do 10. 10. 2015. Nepredloženie harmonogramu v súlade s týmto bodom súťažných podkladov, bude verejný obstarávateľ považovať za nesplnenie podmienok určených na predmet zákazky a takáto ponuka nebude verejným obstarávateľom akceptovaná. 4.3 Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača vyžadovať, aby ku dňu podpisu zmluvy predložil doklad o poistení zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania vo výške Zmluvnej ceny Rámcovej dohiody (ponukovej ceny úspešného uchádzača.) Túto skutočnosť preukáže úspešný uchádzač ako úradne overenú fotokópiu poistnej zmluvy (poistka). 5. UPOZORNENIA K PLNENIU PREDMETU RÁMCOVEJ DOHODY Vzhľadom na vysokú hladinu podzemnej vody, je nutné pri prácach na podchytávanie základov postupovať mimoriadne opatrne a rýchlo a uvažovať s čerpaním vody. (pričom podbetonávky budú pod hladinou vody resp. priamo na hladine podzemnej vody realizované v malom rozsahu.) Pri zvýšenom stave hladiny podzemnej vody bude nutné výkopové práce prerušiť. Čas min. 5 pracovných dní musí uchádzač zahrnúť do harmonogramu stavebných prác. Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) bude povinný sledovať stav muriva a zabezpečiť technologický postup tak, aby neprišlo k porušeniu statiky budovy. Výkopový materiál aj z týchto dôvodov bude nutné skladovať na medzidepónii priamo na stavenisku. Odvoz prebytočného materiálu uloženého na depóniu sa uskutoční až po ukončení všetkých stavebných prác. Vzhľadom k náročnosti prác je nutné, aby si zhotoviteľ na dočasné podperné konštrukcie vypracoval dodávateľskú dokumentáciu. Práce musí realizovať len stavebný dodávateľ s dostatočnými skúsenosťami s rovnakým typom prác. 6. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku uchádzača, požadované vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako prvopisy/originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak, alebo ak zákon o verejnom obstarávaní neurčuje inak. Súčasťou ponuky musí byť CD/DVD nosič s obsahom kompletnej ponuky uchádzača, ktorý bude určený na účely zverejnenia dokumentov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Vo väzbe na zachovávanie mlčanlivosti o obchodnom tajomstve a informáciách označených ako dôverné, uchádzač nesprístupní tie časti dokumentov, ktoré označí ako dôverné. Dokumenty na zverejnenie musia byť dodané v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle §100 ods.1 písm. i) v nadväznosti na § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní verejnú súťaž zrušiť, ak ani jedna z predložených ponúk nezodpovedajú požiadavkám určeným vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch a v zmysle § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť Rámcovú dohodu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny, uvádzané v ponukách, presiahnu stanovený limit finančných prostriedkov pridelených na predmet zákazky. 8.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom a účinnosm znení v deň vyhlásenia súťaže. 9. Verejný obstarávateľ sa uchádza o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, v prípade ak mu tento nenávratný finančný príspevok nebude poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nerealizovať. 11. Lehota viazanosti ponúk je do 30.05.2015.