Vyhlásené obstarávanie

Daňové a účtovné konzultácie – priebežný audit


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
120 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79200000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
18. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovať služby : daňové konzultácie, účtovné poradenstvo a priebežnú kontrolu účtovníctva v rozsahu : 1. Poskytovanie služieb spojených s preverovaním účtov a vykonanie komplexnej kontroly účtovných dokladov za zdaňovacie obdobie 2015. Previerka bude vykonaná za jednotlivé štvrťroky a výstupom účtovnej previerky za štvrťrok bude vypracovaná písomná správa z kontroly dokladov a vypracovanie návrhu na odstránenie zistených nezrovnalostí. 2. Mesačné účtovné poradenstvo a odborná pomoc pri riešení účtovných problémov, posudzovanie účtovných prípadov v súvislosti s novým jadrovým zdrojom a poskytovanie konzultácií pri projektoch BIDSF z hľadiska účtovníctva a daní. Vypracovanie stanovísk a odpovedí na mailové otázky v termíne zadanom objednávateľom, vypracovanie zápisov z poradenstva v písomnej forme. 3. Spracovanie analýz, návrhov, metodických usmernení a spolupráca pri kalkulovaní nákladov na vyraďovanie jadrových zariadení v ISDC štruktúre v termíne na základe požiadavky objednávateľa. 4. Mesačné daňové konzultácie a odborná pomoc pri spracúvaní dopytov na otázky týkajúce sa uplatňovania daňovej legislatívy v podmienkach spoločnosti za oblasť priamych, nepriamych a miestnych daní. Posudzovanie zmlúv o zamedzení dvojitého zdanenia t.j. zabezpečenie dane a zrážková daň ako aj posudzovanie transakcií vo vzťahu k tretím krajinám DPH, clo. Vypracovanie stanovísk a odpovedí na otázky v termíne zadanom objednávateľom. Z daňových konzultácií vypracovať zápisy v písomnej forme. 5. Štvrťročne informovať o legislatívnych zmenách týkajúcich sa účtovníctva a daní. Záznamy vypracovať v písomnej forme. 6. Daňové konzultácie pri optimalizácii daňovej povinnosti spoločnosti JAVYS, a.s., vyplývajúcej z dane príjmov právnických osôb podľa zákona č. 595/2003 Z. z., kontrola daňového priznania za príslušný účtovný rok, ktorej výstupom bude zápis o konzultovaných okruhoch problémov za dané obdobie so schválením daňového priznania za kontrolovaný rok. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam: 1.Poskytovateľ bude pri plnení tejto zmluvy postupovať najmä podľa nasledovných právnych predpisov: - zák. č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu v znení neskorších predpisov, - zák. č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, - zák. č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov, - zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, - zák. č. 563/2009 Z. z. o správe dani v znení neskorších predpisov, - zák. č. 530/2011 Z. z. o spotrebnej dani z alkoholických nápojov v znení neskorších predpisov, - zák. č. 609/2007 Z. z. o spotrebnej dani z elektriny, uhlia a zemného plynu v znení neskorších predpisov, - zák. č. 582/2004 Z. z. o miestnych daniach a poplatkoch v znení neskorších predpisov. 2.Poskytovateľ vykoná služby na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo. 3.Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb. Poskytovateľ sa zaväzuje umožniť vykonávanie kontroly v priebehu vykonávania služieb. b) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. c) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. d) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. e) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_7901_20150219.nsf/stddocsPubOpenView&count=-1&ExpandView Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. f) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO. g) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. h) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia účinnosti, najskôr však od 1.7.2015 do 30.6.2016.