Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a modernizácia KD Selešťany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Záhorce
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
139 641,31
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Január 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
2. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Záhorce
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena realizácie
  • 30 % Lehota realizácie

Opis obstarávania

Rekonštrukciou a modernizáciou kultúrneho domu bude riešené v prvom rade výmena strešnej krytiny celého objektu, odizolovanie základov, odvodnenie zrážkovej vody. Ďalej bude riešené zateplenie obvodového plásťa objektu s kontaktným zatepľovacím systémom, zateplenie sokla, ostení a nadpraží, výmena výplní otvorov, tepelná izolácia stropu nad 1.NP a rekonštrukcia priestorov v interiéri. Podrobnosti sú uvedené v prílohách súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami a uchádzačmi, (ďalej aj komunikácia") v procese zadávania zákazky sa v zmysle § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní bude realizovať podľa § 18 v znení účinnom do 31. októbra 2015. Komunikácia sa teda uskutočňuje písomne alebo e-mailom, telefonická komunikácia slúži len na overenie doručenia písomností. Informácie poskytnuté zo strany verejného obstarávateľa telefonicky nie sú záväzné a nemožno sa na ne odvolať. Vzhľadom na to, že súťažné podklady vrátane príloh sú v plnom rozsahu zverejnené v profile verejného obstarávkde sú bez obmedzenia prístupné každému záujemcovi, verejný obstarávateľ na základe žiadosti o ich poskytnutie zašle záujemcovi link na webovú adresu, kde si ich môže stiahnuť. Z dôvodu potreby identifikácie záujemcov pre účely prípadného zasielania vysvetlení alebo doplnenia súťažných podkladov verejný obsarávateľ požaduje, aby ho každý záujemca informoval o svojom záujme zúčastniť sa súťaže napr. formou žiadosti o súťažné podklady. Verejný obstarávateľ preferuje, aby záujemca žiadosť o podklady zaslal elektronicky na e-mailovú adresu verejného obstarávateľa. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu obstarávania podľa údajov zverejnených v tejto Výzve na predkladanie ponúk - číslo a dátum Vestníka, číslo oznámenia, názov zákazky a názov a kontaktnú adresu záujemcu vrátane e-mailovej adresy. Súťažné podklady sa nebudú zasielať poštou ani poskytovať osobne ani poskytovať v inom formáte ako sú zverejnené. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že záujemca môže o vysvetlenie údajov vo výzve na predkladanie ponúk alebo súťažných podkladoch požiadať tak, aby žiadosť bola v písomnej forme doručená verejnému obstarávateľovi najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, na neskôr doručené alebo inak podané žiadosti sa nebude prihliadať. Verejný obstarávateľ na žiadosť o vysvetlenie podľa predchádzajúcej vety odpovie v súlade s § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní najneskôr do 5 pracovných dní od jej doručenia. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že od úspešného uchádzača bude vyžadovať realizačnú záruku, podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v súlade s "Metodickým pokynom pri zadávaní zákaziek na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služieb pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2014 - 2020", ktorý je uvedený na www.apa.sk, čo je webová adresa poskytovateľa finančného príspevku o ktorý sa verejný obstarávateľ uchádza, je povinný zohľadniť sociálny aspekt pri verejnom obstarávaní. Z toho vyplývajúce povinnosti uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch. Zmluva ktorá bude výsledkom tohto obstarávania bude účinná až po splnení odkladnej podmienky spočívajúcej v poskytnutí finančných prostriedkov, o ktoré sa verejný obstarávateľ bude uchádzať v roku 2016, resp. bude uzavretá až po schválení verejného obstarávania a žiadosti o finančný príspevok jeho poskytovateľom. Z toho dôvodu si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zákazku nerealizovať ak nezíska finančný príspevok o ktorý sa bude uchádzať.