Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii kultúrneho domu v obci Sihelné. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky sú stavebné práce: - zateplenie fasády, - výmena okenných a dverných obvodových výplní, - rekonštrukcia rozvodov ústredného kúrenia, - zobytnenia doteraz nevyužitých častí podkrovia, - úprava nevyhovujúceho prestrešenia hlavného vstupu a vytvorenia bezbariérového prístupu do budovy v zmysle platnej legislatívy, - umelé osvetlenie, vnútorne silové a oznamovacie rozvody a bleskozvod.
1. Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti vestníka verejného obstarávania. I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom, aby z dôvodu poskytnutia dokumentov ako je návrh zmluvy o dielo vo formáte .docx a výkazu výmer vo formáte .xlsx požiadali o zaslanie súťažných podkladov na e-mailovej adrese: rizek@externeobstaravanie.sk. 2.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 3) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 4. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 5. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tohto Oznámenia. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky!