Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a modernizácia odovzdávacej stanice tepla (OST)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
320 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Júl 2015
Dátum otvárania ponúk:
29. Júl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR Špitálska 6, 816 43 Bratislava Odbor verejného obstarávania 3.poschodie, kancelária č. 2320
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 60 % Cena za celý predmet zákazky
  • 40 % Lehota výstavby v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia odovzdávacej stanice tepla (OST) - odstránenie havárie OST v budove Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. Stavebné práce v zmysle projektovej dokumentácie vykurovania, ktorými sa rieši zdroj tepla - OST v rámci odstránenia havárie. OST zabezpečuje vykurovaciu vodu pre vykurovanie (90/70°C) budov Ministerstva práce a sociálnych vecí a rodiny. Ohrev teplej úžitkovej vody bol rekonštruovaný v roku 2007 a celé zariadenie sa ponechá. Predmetom zákazky je aj návrh, spracovanie projektovej dokumentácie na inštaláciu MaR vo vzťahu k súvisiacej projektovej dokumentácií na technologické zariadenie, ako aj jej inštalácia, odskúšanie a skúšobná prevádzka OST. Montážne práce nových technologických zariadení podľa príslušných platných právnych predpisov a technicko-prevádzkových predpisov výrobcu dodaných zariadení v súlade s príslušnými platnými STN a EN normami zahrňujúcu ekologickú likvidáciu starých demontovaných súčastí vybavenia kotolne, týkajúcich sa predmetu zákazky, zabezpečenie predpísaných revízií a kolaudácie pred odovzdaním diela.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ v rámci požiadaviek na predmet zákazky požaduje predloženie nasledovných certifikátov (ktoré nemožno nahradiť čestným vyhlásením podľa § 32 ZVO), vydaných nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie : 1.1 noriem kvality: Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu dokladu: certifikát systému kvality zvárania podľa ISO 3834 (overenú kópiu). Séria noriem ISO 3834 nenahrádza ISO 9001, ale predstavuje nástroj na jej používanie pre procesy zvárania. Dôraz je kladený na kvalifikáciu pracovníkov, používané zariadenia, postupy a záznamy zvárania. 1.2 noriem kvality: Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu dokladu: Certifikát ISO 9001: 2008 o zavedenom systéme manažérstva kvality, ktorým sa potvrdzuje splnenie zabezpečenia kvality ako štandardu na certifikáciu systémov manažérstva kvality na činnosť: Práce a služby v oblasti vzduchotechniky, vykurovania, elektroinštalácie, merania a regulácie. Montáž a servis energetických zariadení a technológií. Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné osvedčenia vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou certifikačnou organizáciou, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Takýmto dôkazom môže byť správa z auditu manažérstva kvality, vydaná nezávislou audítorskou organizáciou, akreditovanou podľa európskych právnych predpisov. Doklad uchádzač doloží originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou. 1.3 noriem environmentálneho riadenia : Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu dokladu: Certifikát ISO 14001 - Systémy environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie systematický prístup k ochrane životného prostredia vo všetkých aspektoch podnikania, prostredníctvom ktorého, organizácie začleňujú starostlivosť o životné prostredie do svojej podnikateľskej stratégie i bežnej prevádzky na činnosť: Práce a služby v oblasti vzduchotechniky, vykurovania, elektroinštalácie, merania a regulácie. Montáž a servis energetických zariadení a technológií. Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné osvedčenia vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou certifikačnou organizáciou, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Doklad uchádzač doloží originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou. 1.4 Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu dokladu: Certifikát BS OHSAS 18001 - Systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok na starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci na činnosť: Práce a služby v oblasti vzduchotechniky, vykurovania, elektroinštalácie, merania a regulácie. Montáž a servis energetických zariadení a technológií. Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné osvedčenia vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou certifikačnou organizáciou, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Doklad uchádzač doloží originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov alebo iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzavrieť zmluvu v prípade, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 3 Verejný obstarávateľ bude zmluvne požadovať od víťazného uchádzača zabezpečenie náležitostí potrebných k výkonu predmetných stavebných prác a to: Dohody s Bratislavskou teplárenskou a.s., ohlásenie drobnej stavby v súčinnosti s objednávateľom, predpísané doklady staveniska a harmonogram prác. 4 Nie je potrebné žiadať o súťažné podklady. Tieto budú verejne dostupné na internetovej adrese verejného obstarávateľa http://www.employment.gov.sk v časti ministerstvo / verejné obstarávanie / aktuálne výzvy, nie je preto potrebné žiadať o ich poskytnutie alebo zaslanie. Po vyplnení registračného formulára na adrese http://www.employment.gov.sk/sk/ministerstvo/verejne-obstaravanie/aktualne-vyzvy/názov zákazky bude každému záujemcovi doručený email s adresou, kde budú automaticky sprístupnené (dostupné) súťažné podklady. 5 Na rovnakej internetovej adrese (linke) budú dostupné aj prípadné vysvetlenia a zmeny/úpravy súťažných podkladov a ostatná súvisiaca dokumentácia (napr. zmluva a iné dokumenty potrebné na prípravu ponuky) . V prípade akýchkoľvek problémov s registráciou alebo dostupnosťou dokumentov alebo prístupu k nim je potrebné okamžite písomne (emailom) alebo telefonicky kontaktovať verejného obstarávateľa. Touto registráciou verejný obstarávateľ zabezpečí evidenciu záujemcov. 6 Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby sa zaregistrovali cez špeciálny formulár nachádzajúci sa na internetovej stránke verejného obstarávateľa aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. Fyzická alebo právnická osoba, ktorá sa zaregistruje cez tento formulár získa neobmedzený 24 hodinový elektronický prístup k dokumentácií, podkladom a informáciám potrebným na prípravu ponuky. MPSVR SR bude všetky vysvetlenia a zmeny uverejňovať prostredníctvom elektronického prístupu (linky ktorá príde na vyplnený email po správnom vyplnení formulára). 7 Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 8 Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť platné a potvrdené ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 9 Ponuka a tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 10 V prípade potreby objasnenia podmienok, uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie. 11 Verejný obstarávateľ umožňuje záujemcom uskutočniť obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác v lehote na predkladanie ponúk uvedenej v bode po prechádzajúcej dohode s kontaktnou osobou: Ing. Anna Mosná, e-mail: anna.mosna@employment.gov.sk, tel. 02/2046 2086. 12 Úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi potvrdenie o zmluve o poistení za škody, ktoré vzniknú v dôsledku výkonu stavebných prác. Minimálna výška poistenia bude 300 000,00 Eur na jednu poistnú udalosť. Na požiadanie verejného obstarávateľa je úspešný uchádzač povinný predložiť platnú poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného v termíne pred podpisom zmluvy. 13 Úspešný uchádzač zloží najneskôr v deň podpisu zmluvy na účet verejného obstarávateľa výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 15 % zo zmluvnej ceny na účely zabezpečenia zmluvnej pokuty v prípade vadného plnenia. Záruka bude zložená počas celej doby trvania zmluvy o dielo. 14 V prípade, ak na plnenie zmluvy alebo počas plnenia zmluvy zhotoviteľ uzavrie zmluvu so subdodávateľom, ktorý sa bude podieľať na realizácii plnenia zmluvy a podiel plnenia zmluvy subdodávateľmi je alebo bude tvoriť 50 % a viac, je povinný objednávateľovi predložiť zoznam subdodávateľov, a to najneskôr do 5 pracovných dní od podpisu zmluvy so subdodávateľom. 15 Lehota uvedená v bode II.3. je max. lehota dodania a zmluvná lehota bude určená na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk.