Vyhlásené obstarávanie

Mestské múzeum Trstená


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trstená
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
802 340,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Január 2017
Dátum otvárania ponúk:
17. Január 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Trstená, Bernolákova 96/8, 028 01 Trstená, zasadačka úradu
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je revitalizácia nehnuteľnej kultúrnej pamiatky podľa projektu stavby vypracovaný projektantom ASO architektonicko stavebná a obchodná kancelária E.Bohúna 21 034 01 Ružomberok. Bližšie v súťažných podkladoch.. Stavba sa člení na: SO 01 - Kúria Umelé osvetlenie, vnútorné silnoprúdové rozvody a bleskozvod Vnútorné slaboprúdové rozvody Poplachový systém na hlásenie narušenia NTL plynový rozvod Vykurovanie Vzduchotechnika Zdravotechnika Zariadenie SO 02 Sadové a parkové úpravy v areáli mestského múzea Elektroinštalácia Dažďová kanalizácia

Doplňujúce informácie

1. Podlimitná zákazka podľa ustanovenia § 113 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní sa realizuje podľa súťažných podkladov, ktoré sú dostupné na portáli Úradu pre verejné obstarávania v Profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4921. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 2. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti prostredníctvom predloženej ponuky alebo môže predložiť vyplnený formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní). Bližší popis postupu je upravený v súťažných podkladoch. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 20 000,00 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávneným osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Zhotoviteľ berie na vedomie, že dielo bude zrealizované v súlade s programovými dokumentmi a pravidlami Riadiaceho orgánu pre Programu Interreg V-A Poľsko Slovensko 2014 2020 7. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača vyžadovať, aby ku dňu podpisu zmluvy predložil doklad o poistení zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania v min. výške Zmluvnej ceny diela (ponukovej ceny úspešného uchádzača.) Túto skutočnosť preukáže úspešný uchádzač ako úradne overenú fotokópiu poistnej zmluvy (poistka). 8. UPOZORNENIA K PLNENIU PREDMETU RÁMCOVEJ DOHODY Vzhľadom na vysokú hladinu podzemnej vody, je nutné pri prácach na podchytávanie základov postupovať mimoriadne opatrne a rýchlo a uvažovať s čerpaním vody. (pričom podbetonávky budú pod hladinou vody resp. priamo na hladine podzemnej vody realizované v malom rozsahu.) Pri zvýšenom stave hladiny podzemnej vody bude nutné výkopové práce prerušiť. Čas min. 5 pracovných dní musí uchádzač zahrnúť do harmonogramu stavebných prác. Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) bude povinný sledovať stav muriva a zabezpečiť technologický postup tak, aby neprišlo k porušeniu statiky budovy. Výkopový materiál aj z týchto dôvodov bude nutné skladovať na medzidepónii priamo na stavenisku. Odvoz prebytočného materiálu uloženého na depóniu sa uskutoční až po ukončení všetkých stavebných prác. Vzhľadom k náročnosti prác je nutné, aby si zhotoviteľ na dočasné podperné konštrukcie vypracoval dodávateľskú dokumentáciu.